دانلود بازی Dread Nautical برای PC
دانلود بازی Dread Nautical برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dread Nautical برای PC

پارسی گیم 16 آذر 1399 بدون دیدگاه
3,663 بازدید

دانلود بازی Dread Nautical برای کامپیوتر

دریا همیشه برای افراد ماجراهای مختلف را در برداشته است. سفرهای بسیاری صورت گرفته که در هرکدام داستانی هیجان‌انگیز رخ‌داده، شاید مبارزه با موج‌های عظیم یکی از این چالش‌های هیجان‌انگیز بوده باشد. البته غم و شادی‌های بسیاری را نیز آب‌های آزاد به خود دیده‌اند، غم ازدست‌رفتن کشتی عظیم و شادی برای کسب روزی حلال. در خصوص دریا و ماجراهای جذابش، بازی‌های بسیاری ساخته شده که شاید دزدان دریایی در بین محصولات بی‌شمار، آثار پررنگ‌تری را داشته باشند. آنچه که قرار است در بازی جدید و زیبای Dread Nautical تجربه کنیم را شاید تاکنون در هیچ‌کدام از عناوین سبک نقش‌آفرینی ندیده باشید. سفر دریایی بسیار آرام و جذاب پیش می‌رفت اما به ناگهان دریا متلاطم شد و هیولاهایی عجیب‌وغریب از بعد دیگری وارد جهان ما شدند و اکنون باید برای نجات جان خود با آن‌ها مبارزه‌ای تن‌به‌تن را تجربه کنید. توسعه دهندگانی از استودیو Zen Studios طراحی بازی را بر عهده داشته و محصول نهایی برای علاقه‌مندان به سبک نقش آفرینی منتشر شده است.

سفر دریایی شما بسیار آرام پیش می‌رفت و مسافران از نمایی بی‌نهایت که تا افق، به رنگ آبی کشیده شده بود لذت می‌بردند تا آنکه صداهایی عجیب‌وغریب و حوادثی ناگوار همه چیز را به هم زد، هیولاهایی از بعد دیگری برای کشتن همه خدمه و مسافران کشتی ظاهر شدند. زمان بسیار محدود است و باید هرچه سریع‌تر تصمیم نهایی را بگیرید، آیا اجازه می‌دهید تا دشمنان شما را به جهانی دیگر منتقل کنند یا با آن‌ها برای ادامه زندگی مبارزه می‌کنید ؟

این وظیفه شما خواهد بود که منابع را به طور کامل مدیریت کرده و در نهایت با ترفندهای مختلفی بازماندگانی که از صحنه به دلیل ترس پراکنده شده‌اند را متقاعد کنید که برای ادامه زندگی تلاش کنند و به شما بپیوندند. نیروهای ماوراءالطبیعه که شامل هیولاهای مرموز می‌شوند، یک کشتی تفریحی به نام Hope را غرق کرده‌اند. زمان آن فرارسیده تا به‌عنوان یکی از چهار قهرمان فوق‌العاده بازی به مبارزه مشغول شده و آن‌ها را برای همیشه نابود سازید.

منابع باارزش شما بسیار محدود هستند و اگر آن‌ها را مدیریت نکنید، قطعاً به‌زودی تمام خواهند شد و شما نمی‌توانید تمام راز و رمزهای موجود در غرق شدن کشتی Hop را برملا کنید. به‌عنوان یک سرگروه که توانسته بازماندگان را به‌مانند یک ارتش برای مقابله با بیگانگان کنترل کند، باید مراقب اوضاع جسمانی و تجهیزات خود نیز باشید. مطمئن شوید که همراهانتان شما به‌اندازه کافی استراحت می‌کنند و سلاح‌ها نیز قبل از آنکه کاملاً از کار بیفتند، تعمیر می‌شوند.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Sword Coast Legends و Divinity Original Sin 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dread Nautical با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-2500K or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4400 or Nvidia and AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2.5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 or AMD equivalent

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Your cruise was so relaxing until the monsters from another dimension showed up to kill everyone. Fight them off, manage your resources effectively, and convince scattered survivors to join your efforts. Supernatural forces have overwhelmed a cruise liner called Hope with mysterious monstrosities. Fight them off as one of four unlikely heroes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.