Senua's Saga Hellblade 2
مبین نعمت‌اللهی

نمایش بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در TGA 2021 تحسین همگان را به دنبال داشت

مبین نعمت‌اللهی 21 آذر 1400 بدون دیدگاه
641 بازدید

تا پیش از برگزاری مراسم The Game Awards سال جاری، مدت‌ زمان زیادی از آخرین نمایش بازی Hellblade 2 می‌گذشت. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 که در واقع به‌عنوان اولین بازی معرفی‌شده برای کنسول نسل جدید ردموندی‌ها یاد می‌شود، شب گذشته و در جریان TGA 2021 تحسین همگان را به دنبال داشت.

نخستین نمایش گیم‌پلی Hellblade 2 آنقدر دل‌چسب و مجذوب‌کننده بود که ساعت‌ها هر علاقه‌مند بازی‌های سبک ماجراجویی را به صندلی میخکوب می‌کرد. اگر به کانال رسمی Xbox در یوتیوب سری بزنید و بازخوردهای طرفداران را از نمایش گیم‌پلی عنوان Senua’s Saga پیگیر شوید، چیزی جز ستایش و هیجان وصف‌ناشدنی را مشاهده نخواهید کرد. بدون‌تردید بازی Hellblade 2 را می‌توان جلوتر از دیگر عناوین فرست‌پارتی مایکروسافت به‌عنوان موردانتظارترین پروژه‌ی حال‌حاضر و در دست ساخت کنسول Xbox Series X خطاب کرد.

نمایش گیم‌پلی دومین نسخه از Hellblade آنقدر از جنبه‌های صوتی و بصری فوق‌العاده بود که کمترین خورده‌ای را می‌توان به آن وارد کرد. اگر برای بهترین تجربه‌ی ممکن از Senua’s Saga لحظه‌شماری می‌کنید، هرچه زودتر برای تهیه‌ی نمایشگر با وضوح‌تصویر 4K و هدست گیمینگ با قابلیت تولید صدای دالبی سوراند اقدام کنید.

نمایش تمام‌عیار Senua’s Saga: Hellblade 2 در TGA 2021

ویدیو گیم‌پلی به‌ نمایش‌درآمده در مراسم TGA 2021 شخصیت سنوا و گروهی از جنگویان مشابه بربرها در بازی Ryse: Son of Rome را نشان می‌دهد. این گروه که به رهبری سنوا وارد غار می‌شوند، با یک موجود عظیم‌الجثه و تنها با نیزه‌های شعله‌ور به آتش مبارزه‌ می‌کنند. در مجموع، نخستین نمایش Senua’s Saga: Hellblade 2 را می‌توان مشابه با بسیاری از المان‌های Ryse: Son of Rome و توام با جزئیات بصری خیره‌کننده عنوان کرد.

جالب است که بدانید خط‌داستانی نسخه‌‌ی اول از مجموعه بازی‌های هل‌بلید بر موضوعات روان‌شناختی در جریان بوده است و انتظار می‌رود که Senua’s Saga نیز بر همین منوال روایت شود. همین‌حال، Ninja Theory برای روایت واقع‌بینانه‌ مشکلات و مبارزات سنوا، با متخصصان سلامت‌روان در مشورت و گفت‌و‌گو بوده است.

به تعبیر وب‌سایت خبری مترو، نمایش گیم‌پلی بازی Hellblade 2 را می‌توان بهترین گرافیک و جزئیات بصری به نمایش‌درآمده در جریان مراسم The Game Awards سال 2021 میلادی معرفی کرد. این دستاورد که با پشت سر گذاشتن جدیدترین پروژه‌ی گوریلاگیمز، Horizon Forbidden West بدست آمده، خروجی بی‌عیب‌و‌نقص بازی نینجا تئوری بر بستر موتور گرافیکی آنریل انجین 5 و زیرساخت‌های Xbox Series X را نشان می‌دهد.

Senua's Saga Hellblade 2

تاریخ انتشار Senua’s Saga همچنان نامشخص است

متاسفانه در جریان مراسم انتخاب برترین‌های سال از تاریخ انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 سخنی به میان نیامد، اما طبق سیاست‌های از پیش تعریف‌شده شرکت مایکروسافت، می‌توان شاهد انتشار هل‌بلید 2 بر روی رایانه‌شخصی کنسول‌های ایکس باکس سری و سرویس Xbox Game Pass بود. همان‌حال که شایعاتی از عدم انتشار نسخه‌های نسل‌قبل به گوش می‌رسد، انتظار می‌رود مایکروسافت در همکاری با نینجا تئوری بستر لازم مبنی بر تجربه‌ی Hellblade 2 بر روی کنسول‌های Xbox One را به‌واسطه‌ی سرویس ابری خود فراهم سازد.

سرویس Xbox Game Pass با پشتیبانی از 100 بازی‌ویدئویی فرست‌پارتی و مولتی‌پلتفرم با حق‌اشتراک ماهانه 10 دلار عرضه می‌شود. این سرویس با ارائه‌ی نسخه‌ای جامع‌تر از پشتیبانی همزمان در پلتفرم‌های رایانه‌شخصی، ایکس باکس و تلفن‌همراه، در کنار دسترسی به سرویس Xbox Cloud Gaming نسخه‌ی Xbox Game Pass Ultimate را با حق‌اشتراک ماهانه 15 دلار، معادل حق‌اشتراک 11 پوند به بازی‌کنندگان ارائه می‌دهد.

سال آینده میلادی را می‌توان سکوی‌پرتاب کنسول Xbox Series X با پروژه‌های تحت‌انحصار استودیو‌هایی چون PlayGround Games و Ninja Theory موردخطاب قرار داد. استودیو‌هایی که هر کدام برای سالیان به ساخت پروژه‌هایی تراز اول AAA و یا احیای فرنچایزهایی خاطرانگیز از قبیل Fable سخت مشغول بوده‌اند.

منبع:‌ Windows Central 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.