Elden-Ring-3
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Elden Ring‌ اعلام شد

یحیی رحیمی 21 خرداد 1400 بدون دیدگاه
709 بازدید

بازی Elden Ring در مراسم Summer Game Fest به‌صورت کامل رونمایی شد و بالاخره تاریخ انتشار این اثر افسانه‌ای را فهمیدیم. بیش از دو سال از معرفی اولیه‌ی بازی می‌گذرد و طرفداران استودیو FromSoftware تقریباً هرروز دعا می‌کردند تا این اثر فانتزی زودتر رونمایی و تاریخ انتشار آن مشخص شود. منتظر انتشار بازی الدن رینگ در روز 21 ژانویه 2022 برابر با 1 بهمن 1400 برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم باشید.

کسی باور نداشت که بازی Elden Ring در طی استریم زنده‌ی Summer Game Fest معرفی شود. آخر مراسم بود که جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده‌ی برنامه، با سورپرایز بزرگش از راه رسید و همه را متعجب زده کرد. بیش از 2 دقیقه از فضا و گیم‌پلی بازی الدن رینگ به نمایش گذاشته شده و همه را به وجد آورد. این تریلر زیبا، فضای افسانه‌ای و مبارزات باورنکردنی و نفس‌گیری را نشان داد که دقیقاً از چنین استودیویی انتظار می‌رود. وجود دشمنان با طراحی متفاوت و یک فضای تاریک، نشانه‌های بزرگی بود که با عنوان مشابه سولز روبه‌رو هستیم.

تریلر بازی بسیار پر جزئیات است که در مطالب بعدی به تشریح آن خواهیم پرداخت، اما فعلاً باید بگوییم که قابلیت جابه‌جایی سریع توسط اسب پرنده وجود دارد و المان‌های فانتزی و خیالی در سراسر تریلر دیده می‌شوند. مشخص است که الدن رینگ بزرگ‌تر و گسترده‌تر از سری بازی سولز است و استودیو FromSoftware تابه‌حال بازی به این بزرگی و جزئیات نساخته است. طراحی شخصیت‌ها با دقت بالایی انجام‌شده و این نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان شب و روز برای عملی کردن ایده‌ی خود تلاش کرده‌اند.

استودیو بازی هیچ جزئیاتی را هم از داستان و ویژگی‌‌های گیم‌پلی مشخص نکرده و ما را با یک تریلر اسرارآمیز تنها گذاشته تا خودمان دست‌به‌کار شویم و قابلیت‌های بازی را کشف کنیم. ازآنجایی‌که شرکت باندای نامکو در نمایشگاه E3 2021 حضور دارد، امیدواریم که خبرهای بیشتری از بازی Elden Ring دریافت کنیم.

بازی Elden-Ring

وقت آن است جشن بگیریم!

بازی Elden Ring اولین بار در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد و همان روز فهمیدیم که این بازی با همکاری هیدتاکا میازاکی و جرج آر. آر. مارتین ساخته‌ می‌شود. مطمئنم که بسیاری از شما با کتاب‌های «بازی تاج‌وتخت» آقای مارتین آشنایی دارید و چندین بار هم سریال محبوبی که بر اساس آن ساخته‌شده را تماشا کرده‌اید. جرج آر. آر. مارتین متخصص خلق دنیاهای فانتزی است و محصول همکاری او با میازاکی، قطعاً یک اثر تکرار نشدنی خواهد بود.

معرفی بازی همان و امیدواری ما به انتشار تریلرها و جزئیات بیشتر همان، اما درواقع این اتفاق نیفتاد. استودیو FromSoftware‌ از انتشار تریلرهای جدید امتناع کرد و هیچ اطلاعاتی از آن در اختیار ما قرار نداد. فستیوال‌ها و رویدادهای مختلف از راه رسید و بازهم خبری از الدن رینگ نبود تا اینکه بالاخره انتظارها به پایان رسید و میازاکی با انتشار تریلر گیم‌پلی، همه را متعجب زده کرد.

رویداد Summer Game Fest قبل از آغاز E3 2021 پخش شد اما بازی‌های معرفی‌شده، دست‌کمی از E3 نداشت. حال می‌دانیم که الدن رینگ روز 1 بهمن 1400 یا 21 ژانویه 2022 منتشر خواهد شد. امیدواریم که این تاریخ نهایی باشد و تغییری در آن ایجاد نشود.

در این مورد بخوانید:

  1. تاریخ و زمان‌ دقیق تمامی کنفرانس‌های E3 2021

منبع:‌ IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.