gears-tactics-release-date-header_feature
یحیی رحیمی

بازی Gears Tactics آوریل 2020 عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 22 آذر 1398 بدون دیدگاه
505 بازدید

امسال شاهد عرضه بازی Gears 5 از سری Gears of War بودیم. آینده این سری فوق العاده روشن است و استودیو بازی برنامه های زیادی در سر دارد. مدتی پیش شاهد معرفی بازی Gears Tactics بودیم و حالا مایکروسافت در حاشیه مراسم The Game Awards 2019 تاریخ عرضه آن را اعلام کرده است.

مایکروسافت حضور گرمی در The Game Awards دیشب داشت و از کنسول بازی جدید خود به نام Xbox Series X رونمایی کرد. علاوه بر آن یک سری بازی های جدید را نیز مانند Hellbalde 2 شاهد بودیم و حالا تاریخ عرضه بازی Gears Tactics نیز در ادامه آن‌ها معرفی شده است. در کنار آن نیز یک تریلر هیجان انگیز جدید از بازی دریافت کرده ایم.

همان گونه که در تریلر دیده می شود، بازی Gears Tactics پیرامون سه گانه اصلی Gears of War است و به بازیکنان تاریخ جنگ های گذشته بشریت را نشان می دهد. همچنین می توانید نگاه نزدیک تری به گیم پلی استراتژی محو بازی نیز بیندازید. با نگاه اول قطعا سری بازی XCOM یادتان خواهد آمد.

در کنار تریلر جدید بازی اعلام شده است که Gears Tactics حدود 40 ساعت داستان خواهد داشت و به نوعی یکی از طولانی ترین بازی های این سری خواهد بود. طرفداران سری Gears of War قطعا روزهای خوشی در پیش دارند و تازه کلی گزینه های شخصی نیز برای سربازان در نظر گرفته شده است و همین جذابیت بازی را دوچندان کرده است.

بازی Gears Tactics ابتدا در E3 2018 معرفی شد و به عنوان یک اسپین آف راه خودش را میان طرفداران باز کرد. مدت زیادی بود که از این بازی بی خبر بودیم و حالا می دانیم که ماه آوریل 2020 شاهد عرضه این دستگاه خواهیم بود. اگر دنبال تاریخ دقیق می گردید باید بگوییم که روز 28 آوریل 2020 یا 9 اردیبهشت 1399 بازی Gears Tactics برای کنسول Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.