xbox series x
یحیی رحیمی

معرفی کنسول جدید مایکروسافت در The Game Awards: این Xbox Series X فوق العاده!

یحیی رحیمی 22 آذر 1398 بدون دیدگاه
747 بازدید

دیشب مراسم The Game Awards پر از سورپرایزهای مختلف بود. معمولا این مراسم با معرفی بازی های جدیدی همراه است و دیشب نیز شاهد چنین چیزی بودیم اما امسال برنامه کمی متفاوت بود و مایکروسافت به تمام معنا کولاک کرد. ردموندی ها بالاخره از کنسول جدید خودبه نام Xbox Series X پرده برداشتند!

مایکروسافت در طول The Game Awards 2019 کنسول بازی جدید خود را که قبلا تحت عنوان Project Scarlett بود را معرفی کرد. اسم کنسول جدید Xbox Series X است و بالاخره شکل و قیافه جذاب آن را نیز مشاهده کردیم. تریلر منتشر شده نگاهی کلی از سیستم به همراه اسم آن را در اختیار ما قرار می دهد و همان طور که در تصویر نیز دیده می شود، روی قدرت سخت افزار بسیار تاکید شده است و به نظر این قدرتمندترین Xbox تاریخ است.

در مورد اسم باید گفت که مایکروسافت به آن خط مش قدیمی خود ادامه داده است است و اسم آن تقریبا شبیه Xbox One X است. طراحی دستگاه نیز بیشتر شبیه یک PC است و کاملا با آنچه قبلا از کنسول های Xbox دیده ایم متفاوت است. به نظر ردموندی ها می خواهند یکپارچگی بیشتری را میان PC و کنسول ایجاد کنند و دلیل این طراحی جذاب نیز همین است. شخصا مایلم همان ابتدا این کنسول را امتحان کنم.

فیل اسپنسر در معرفی Xbox Series X گفته است که آن‌ها به دنبال یک بازطراحی متفاوت بوده اند و همچنین مرزهای جدیدی از عملکرد و سرعت به ثبت رسیده است. هزاران بازی از نسل های پیشین نیز همراه ما خواهد بود. او همچنین گفته است که:

Phil Spencerطراحی صنعتی آن به ما اجازه داده است تا پردازنده ای 4 برابر قوی تر از Xbox One X را استفاده کنیم که این یک تجربه گیم پلی فوق العاده در اختیار همه قرار می دهد.

در کنار معرفی کنسول Xbox Series X، دسته کنترلر جدید نیز معرفی شده است. به نظر می رسد که این دسته کنترلر راحتی استفاده بیشتری دارد و یکی از بهترین ویژگی هایش نیز دکمه به اشتراک گذاری یا همان Share است. این دکمه به بازیکنان اجازه می دهد تا تصاویر و اسکرین شات های خود را به راحتی با بقیه به اشتراک بگذارند. این کنترلر جدید همچنین با Xbox One و ویندوز 10 نیز سازگار است.

3614971-xbox-new-controller

قرار است کنسول Xbox Series X در تعطیلات سال 2020 میلادی به بازارها عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.