PS5-4K-Blu-ray-player
یحیی رحیمی

آپدیت نرم افزاری 7.01 کنسول PlayStation 4 منتشر شد

یحیی رحیمی 21 آذر 1398 بدون دیدگاه
556 بازدید

سونی اخیرا در مورد آپدیت کنسول PlayStation 4 روند کندی را پیش گرفته است و همه اینها نیز به دلیل کار روی کنسول جدید این کمپانی به نام PlayStation 5 است. به هر حال سونی آخرین آپدیت نرم افزاری سال 2019 را برای کنسول دوست داشتنی خود منتشر کرده است و می توانید با مراجعه به بخش به روزرسانی آن را دریافت کنید.

آنچه که این آپدیت تغییر می دهد بسیار استاندارد و قابل پیش بینی است. در متن تغییرات گفته شده است که این به روز رسانی عملکرد نرم افزاری دستگاه را بالا می برد. این معمولا به یک سری بهبود های امنیتی و همچنین رفع باگ های ریز اشاره دارد که برای جلوگیری از هک سیستم عامل منتشر می شود. این تغییرات تاثیر زیادی روی تجربه شما نخواهند گذاشت و تنها یک سری تغییرات پشت پرده را انجام خواهد داد.

به هر حال آپدیت جدید نسخه کنسول PlayStation 4 شما را به 7.01 می رساند و اگر می خواهید آنلاین بازی کنید، پیشنهاد می کنیم این آپدیت را دریافت کنید. حجم به روز رسانی که سونی منتشر کرده است نیز 447.9 گیگابایت است و به صورت خودکار نیز روی کنسول شما نصب خواهد شد و کافی است که چند دقیقه ای آن را به حال خود رها کنید.

آپدیت قبلی این کنسول که نسخه دستگاه را به 7 رساند، بهبودهایی در زمینه چت صوتی ایجاد کرد و همچنین قابلیت بازی از راه دور را برای سیستم عامل اندروید نیز اضافه کرد و البته تعداد افراد موجود در پارتی نیز به 16 نفر افزایش پیدا کرد. بعید به نظر می رسد دیگر تغییرات زیادی را شاهد باشیم و احتمالا همین روند رفع باگ و بهبود تجربه کاربری تا زمان عرضه کنسول جدید سونی ادامه خواهد یافت. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.