mlb-the-show
یحیی رحیمی

بازی MLB The Show سال 2021 روی پلتفرم های دیگر نیز عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 19 آذر 1398 بدون دیدگاه
632 بازدید

بازی MLB The Show برای سالهاست که تحت انحصار کنسول PlayStation 4 قرار دارد. این بازی که شبیه ساز مسابقات بیس بال آمریکایی است تا به حال توانسته طرفدارن زیادی به خود جذب کند اما به نظر می رسد که سونی و استودیو Sand Diego به این نتیجه رسیده اند که به قرارداد انحصاری خود پایان دهند و قرار است که از تاریخ مشخصی دیگر این بازی اختصاصی کنسول های سونی نباشد.

این موضوع در یک کنفرانس مطبوعاتی از لیگ حرفه ای بیس بال اعلام شده است. MLB The Show از دو سال آینده روی پلتفرم های دیگر نیز ظاهر خواهد شد. لیگ حرفه ای بیس بال آمریکا در این مورد گفته است که در ادامه همکاری ادامه دار با فرانچایز MLB The Show، برای اولین بار قرار است بازی روی پلتفرم هایی خارج از PlayStation نیز عرضه شود و این اتفاق از اوایل سال 2021 میلادی خواهد افتاد. قرار است اطلاعات کامل در تاریخ دیگری اعلام شود.

حتی اگر شما طرفدار بازی های ورزشی نباشید، این اتفاق فوق العاده بزرگ است و پیام مهمی دارد. برای سالهاست که بهترین شبیه ساز بیس بال تحت انحصار کنسول PlayStation قرار دارد و آن‌هایی که روی PC یا Xbox یا حتی Switch بازی می کنند نمی توانند هیچ گونه تجربه ای از یک شبیه ساز بیس بال داشته باشند. برای نمونه Xbox تا به حال یک بازی بیس بال واقعی دریافت نکرده است و آخرین آن‌ها به MLB 2K13 در سال 2013 بر می گردد.

MLB-The-Show-19

هنوز مشخص نیست که کدام نسخه از بازی برای پلتفرم های دیگر عرضه خواهد. مدیر Xbox نیز در توییت جدید خود از انتشار بازی برای بازیکنان بیشتر اظهار خوشحالی کرده است. خوب است که بالاخره می بینیم یکی از بهترین بازی های سال را می توان روی پلتفرم های جدیدی نیز تجربه کرد. جدا از اینها قرار است که MLB The Show 20 ماه مارس 2020 به طور انحصاری روی PS4 عرضه شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.