tekken-7-fahkumram-character
یحیی رحیمی

دو مبارز جدید Tekken 7 معرفی شدند: این Fahkumram تازه وارد!

یحیی رحیمی 18 آذر 1398 بدون دیدگاه
2,465 بازدید

کمپانی Bandai Namco تریلر سیزن پس سوم بازی Tekken 7 را منتشر کرده است و شاهد اضافه شدن دو مبارز جدید به این بازی هستیم. یکی از آن‌ها که در نسخه های قبلی نیز حضور داشت، Ganryu نام دارد. او یکی از کشتی گیران سومو است که در ژاپن طرفداران زیادی دارد. مطمئنا یک بارهم که شده کشتی سومو را مشاهده کرده اید و از حجم این کشتی گیران تعجب کرده اید، این دفعه قرار است جا پای یکی از آن‌ها بگذارید!

دیگر شخصیت جدید بازی نیز Fahkumram نام دارد. او در واقع قهرمان ورزش رسمی تایلندی ها به نام موای است و قرار است روز 10 دسامبر میلادی در اختیار طرفداران قرار گیرد. او نیز مانند دیگر مبارزان تازه وارد دارای زمین مبارزه خود خواهد بود اما قرار نیست که در بخش داستانی شاهد حضور او باشیم.
تریلرهای بازی البته بیشتر حالت کارتونی دارند و ذات سری بازی Tekken نیز همیشه این بوده است و معمولا واقعیت زیادی جدی گرفته نمی شود. کمپانی Bandai Namco در معرفی شخصیت های جدید محافظه کار است و معمولا در رویداد EVO آن‌ها را معرفی می کند و معرفی این دو مبارز جدا از هر قید و بندی، حس خوشایندی دارد.

tekken-7

در مراسم EVO 2019 نیز یکی از شخصیت های قدیمی بازی به نام Zafina معرفی شد. این شخصیت در نسخه ششم بازی حضور داشت و محبوب بسیاری واقع شد. دیگر شخصیت معرفی شده نیز Leroy Smith نام داشت که طرفداران پر و پا قرص بازی قطعا او را می شناسند. معرفی شخصیت های جدید سری Tekken همیشه پر از حاشیه بوده است و برای نمونه چند سال پیش شخصیت Noctics از Final Fantasy XV معرفی شد و حتی شاهد معرفی Negan از سریال The Walking Dead بودیم.

بازی Tekken 7 تا به حال فروش خوبی داشته است و در ماه ژوئیه گفته شد که 4 میلیون نسخه از بازی به فروش رفته است. نظر شما در مورد دو مبارزه جدید چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.