دانلود بازی Everreach Project Eden برای PC
دانلود بازی Everreach Project Eden برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Everreach Project Eden برای PC

پارسی گیم 18 آذر 1398 2 دیدگاه
8,782 بازدید

دانلود بازی Everreach Project Eden برای کامپیوتر

به عدن خوش‌آمدید! این اولین سیاره قابل سکونت است که ما انسان‌ها در کهکشان بزرگ‌ راه شیری پیداکرده‌ایم. محیط این سیاره پر از عناصر خارق‌العاده است و روح حیات در تمام تاروپود آن یافت می‌شود. از موجودات بیگانه تا طبیعت خیره‌کننده پیش رویمان است و کسی باور نمی‌کند که بالاخره توانسته باشیم حیات فرا بشری را پیدا کنیم! استودیو Elder Games داستان جالبی برای شما آماده کرده است. بازی Everreach Project Eden با الهام از المان‌های نقش‌آفرینی و همچنین گرافیک خیره‌کننده، تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما آماده کرده است. بعد از سال‌ها توانسته‌ایم حیات فرا بشری را در سیاره عدن پیدا کنیم و ماجراجویی شما به‌عنوان تیم جستجوگر شروع‌شده است.

بازی Everreach Project Eden شمارا در نقش شخصیت Nora Harwood قرار می‌دهد. او عضو گروه امنیتی سیاره زمین است. این گروه هدفش تأمین امنیت سیاره عدن و همچنین بررسی اتفاقات تعجب‌برانگیز آن است. دنیای پیش روی شما پر از راز و رمز است، تنها هوشیاری شما باعث کشف آن خواهد شد. ممکن است فکر کنید که در این سیاره بزرگ تک‌وتنها هستید، اما باید بگوییم که آدم فضایی‌ها تادندان‌مسلح منتظر شما هستند و برای همین است که استفاده از تفنگ پیشرفته‌تان از نان شب نیز در این دنیا واجب‌تر است. همراه شما یک تیم از دانشمندان و مکانیک‌ها در حال ساخت کلونی‌های بشری هستند و ساخت یک سیستم حمل‌ونقل پیشرفته نیز در دستور کار قرارگرفته است. بشریت می‌خواهد به این سیاره کوچ کند اما به نظر می‌رسد که عده‌ای چنین چیزی را نمی‌خواهند و می‌خواهند با تمام قوا جلوی رخ دادن آن را بگیرند.

Everreach Project Eden لذت گشت‌وگذار در طبیعت ناشناخته و دوردست است. این سیاره تازه کشف‌شده فضای بسیار جالبی دارد. یکی از بخش‌های مهم آن جنگل‌های انبوه و البته وجود آب شیرین است. اتمسفر آن پر از اکسیژن است و چه چیزی بهتر از این برای نجات بشر از زمین گرم شده و خاک گرفته؟ هر گوشه از این سیاره داستان‌ها و رازهای مهیبی در خود دارد و با قرار گرفتن در نخ ماجرا هوش ازسرتان خواهد پرید. دنیای بازی توسط طراح فیلم Star Trek: Beyond ساخته‌شده است و برای همین هیچ‌گونه اشکالی در آن پیدا نخواهید کرد. بازی Everreach Project Eden تحسین زیادی به همراه داشته است و بسیاری داستان 8 ساعته آن را ستوده‌اند. سیاره عدن مرکز توجهات تمام انسان‌ها قرارگرفته است، به این سیاره سفر کنید و رازهای پنهان آن را کشف کنید. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به The Outer Worlds و Greedfall نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Everreach Project Eden با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel i3 Skylake or AMD FX-6000 series
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD7870
DirectX: Version 11
Storage: 19 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core i5 Skylake
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970/1660 TI or AMD Radeon RX 570/5700
DirectX: Version 11
Storage: 19 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Everreach Project Eden is a fast-paced, story-driven action-RPG set on the visually stunning Planet Eden. In Everreach, you play as Nora Harwood, member of Everreach’s Security Division, on a mission to secure the colonization process of Eden and investigate mysterious incidents. Explore this vast alien world and descend into the planet’s depths to discover the ancient secrets of a long-forgotten civilization. Packed with tactical ground combat, high-speed vehicular warfare and a compelling level and skill system, Everreach immerses you in its intriguing story and diversified gameplay.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 9.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام و خسته نباشید بازی نصب نمیشه ستاپ میزنم ولی برای نصبش هرچی میزنم مراحل نصب نمیاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    باسلام لطفا گیم پلی بازی darksiders gensis رو قرار بدید با تشکر

    پاسخ دهید