دانلود بازی Biker Garage Mechanic Simulator Anniversary Edition برای PC
دانلود بازی Biker Garage Mechanic Simulator Anniversary Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Biker Garage Mechanic Simulator Anniversary Edition برای PC

پارسی گیم 21 دی 1400 بدون دیدگاه
4,698 بازدید

دانلود بازی Biker Garage Mechanic Simulator Anniversary Edition برای کامپیوتر

امروزه بازی‌های شبیه‌ساز زیادی در بازار بازی‌های ویدیویی وجود دارد که هرکدام سوژه‌ای متفاوت را با عمق بسیار بالا و جزییات متعدد برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. تنوع این بازی‌ها باعث شده که امروزه تقریباً هر فعالیت و موضوعی را بتوان در قالب یک بازی شبیه‌ساز کامل تجربه کرد. فعالیت‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای مانند خلبانی، مدیریت رستوران، مزرعه‌داری و کشاورزی، رانندگی با تریلی‌ها، کار در ایستگاه فضایی و… را می‌توان در قالب بازی‌های شبیه‌ساز تجربه کرد. بازی Biker Garage Mechanic Simulator Anniversary Edition از استودیو BeardedBrothers games عنوانی جذاب در همین سبک بوده که تعمیر و ارتقا انواع مختلف موتورسیکلت‌ها را بر عهده شما قرار می‌دهد تا به مکانیکی حرفه‌ای و ماهر تبدیل شوید.

در این بازی نیز باید مانند تمامی عناوین شبیه‌ساز دیگر، مسیر خود را از صفر آغاز کرده و به‌تدریج به یکی از محبوب‌ترین و ماهرترین تعمیرکاران در منطقه تبدیل شوید. هر چه مهارت خود را بیشتر کنید، مشتری بیشتری به سمت شما جذب می‌شود و به تبع آن، درآمد بالاتری کسب خواهید کرد. شما ماجراجویی خود را از گاراژ کوچکی شروع خواهید کرد و به مرور آن را گسترش خواهید داد.

شما نه تنها تعمیر و ارتقا موتورسیکلت‌ها، می‌توانید موتور رؤیاهای خودتان را به‌صورت کاملاً شخصی‌سازی‌شده، از صفر بسازید و از نتیجه کار خود لذت ببرید. حتی می‌توانید موتوری را با قیمت ارزان از محل قراضه‌ها خریداری کرده و آن را به یک موتور افسانه‌ای تبدیل کنید. در این بازی 15 مدل مختلف از موتورسیکلت‌ها وجود دارد که هر کدام ویژگی ظاهری و فنی منحصربه‌فردی داشته و کار کردن با آن‌ها نیازمند مهارت است. علاوه بر تعمیر، تعویض قطعات، رنگ کردن و همچنین تست کردن موتورها در پیست شخصی از دیگر مواردی است که در گیم پلی بازی گنجانده شده تا تجربه‌ای لذت‌بخش و شیرین از این سوژه داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ 2021 Car Mechanic Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Biker Garage Mechanic Simulator Anniversary Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: Intel Core i5 4590
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970/AMD Radeon R9 290

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Biker Garage: Mechanic Simulator allows you to be a top motorcycle mechanic. Your main aim is to be the best mechanic you can, with loads of really happy clients.
You start your adventure in a small home workshop which you will need to grow to become the best motorcycle workshop in the world. Test your bikes on a track, check the quality of your repairs and improve bike performance with fine-tuning.
Not only do you customize motorcycles at the request of customers, but you can also create your own dream motorcycle. Find a bike at the junkyard or buy it in the store and then change it beyond recognition. Use hundreds of different parts, starting with tires and ending with a muffler.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.