دانلود بازی Tunnel of Doom برای PC
دانلود بازی Tunnel of Doom برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tunnel of Doom برای PC

پارسی گیم 29 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,112 بازدید

دانلود بازی Tunnel of Doom برای کامپیوتر

سبک Tower Defense ابتدا به عنوان یکی از مادها و نقشه‌های فرعی در داخل بازی‌های استراتژیک شناخته می‌شد و عنوان مستقلی نبود. شما در این بازی‌ها با ساخت‌وساز برج‌های دفاعی در مسیری مشخص، از پیشروی دشمنان و رسیدن آن‌ها به مقصد جلوگیری خواهید کرد. به‌تدریج محبوبیت این ژانر باعث شد تا استودیوهای سازنده تصمیم به ساخت عناوینی مشابه بزنند. بازی Tunnel of Doom از استودیو Antti Vaihia عنوانی تلفیقی بوده که عناصر Tower Defense را با سبک ماجرایی و Roguelike تلفیق کرده است تا تجربه‌ای سرگرم‌کننده و متفاوت را به خورد شما دهد.

داستان بازی در سال 1903 و شهر کوچکی به اسم Goldcrest جریان دارد. به دلیل اتفاقی مرموز، شهردار تمامی معدن‌های این شهر از تعطیل کرده اما همسر Angel که کاراکتر اصلی شما است، داخل یکی از این معادن گیر افتاده و حال شما باید با جست و جو در معادن مختلف، بازمانده‌ها و شوهر خودتان را نجات دهید. در این مسیر باید با موجودات شروری وارد مبارزه شوید.

گیم پلی بازی همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد، در سبک Tower Defense طراحی شده اما عناصری از بازی‌های اکشن دوبعدی و Roguelike را نیز در دل خود جای داده است تا تجربه‌ای جذاب و متفاوت را در اختیار شما قرار دهد. شما با ورود به اتاق‌های مختلف معدن، تله‌های مختلفی قرار داده و به جست‌وجوی منابع مهم و گلوله برای سلاح خود بپردازید. تله‌ها حکم همان برج‌های دفاعی را دارند و خودتان نیز نقش مهمی در مبارزات ایفا خواهید کرد.

طراحی مراحل کاملاً به‌صورت تصادفی شکل می‌گیرید و هیچ‌چیز تکراری نیست. علاوه بر این شخصیت اصلی شما به قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی دسترسی دارد که با پیشروی در بازی آن‌ها را باز کرده و برای چالش‌های سخت‌تر آینده آماده می‌شود. زاویه دوربین دید از بالا، به‌خوبی مراحل و جزییات را پیش چشمان شما به تصویر می‌کشد تا تجربه روان و راحتی از بازی داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tribes of Midgard و Minecraft را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tunnel of Doom با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: i5 @ 2.00 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750
Storage: 60 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Set Traps: It’s you against the hordes! Boost your chances of success and survival by strategically positioning cannons and barricades before battles begin.
Gather Resources: Smash lamps. Destroy crates. Blow up rocks. Search the mine for materials that can be used as makeshift weapons or ammunition for traps. Weapon Combat: If your revolver or rifle ammo is running low… improvise! Throw rocks or glass. Swing your pickaxe. Break out the TNT. Do what it takes to avoid being mobbed by the monsters! Find Perks: Better traps. Improved weapons. More resources. There are 50 perks to discover, each offering an array of stat boosts and gameplay tweaks.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.