دانلود بازی Sacred 3 برای PC
دانلود بازی Sacred 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sacred 3 برای PC

پارسی گیم 29 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
9,745 بازدید

دانلود بازی Sacred 3 برای کامپیوتر

فرانچایز ارباب حلقه‌ها باعث یک انقلاب عجیب در زمینه‌های داستان‌های فانتزی شد و بسیاری از نویسندگان بازی‌سازان تحت تأثیر آن قرار گرفتند و خودشان نیز یک اثر مهم در این ژانر تولید کردند. مدتی پیش Deep Silver دست به تولید فرانچایزی به نام Sacred زد و حالا توسعه‌دهنده با نسخه جدید بازی به نام Sacred 3 بازگشته است و می‌خواهد ختم به خیری بر تاریخ این فرانچایز داشته باشد. دنیای بازی تحت یک پیمان برای مدت‌ها در آرامش و صلح بوده است و حالا به‌یک‌باره فرمان روایی دست در دست شیطان گذاشته است و همه‌چیز را به‌هم‌ریخته است و نبردی عظیم میان خیر و شر به راه انداخته است.

فرمان روای امپراتوری Ashen در اقدام عجیب به خطه شیاطین پیوسته است و باعث شده است که دروازه‌های جهنم بازشوند و شیاطین و موجودات عجیب‌وغریب وارد دنیا شوند. از سوی دیگر گروهی عظیم برای نبرد علیه شیاطین آماده‌شده است و شما نیز باید در کنار آن‌ها بجنگید و یک‌به‌یکشان را به همان جهنمی که از آن آمده‌اند بازبفرستید. البته که هدف اصلی نیز آن امپراتور خائن به نام Zane Ashen است که به‌وسیله نیروی قدرتمندی خود را از همه پنهان کرده است و شکست دادنش آن‌چنان‌که فکر می‌کنید آسان نیست. دوربین بازی شباهت‌هایی به بازی Dota 2 دارد و شما به همراه چندین دوست می‌توانید به سمت دشمن حمله ببرید و البته که کلاس‌های مختلفی از بازیکنان نیز آماده انتخاب هستند و هرکدامشان داری یک ویژگی منحصربه‌فرد هستند.

Sacred 3 تمرکز زیادی روی سلاح‌ها نداشته است و بیشتر تمرکز روی هیروهاست و کارهایی که آن‌ها می‌توانند انجام دهند. بازی آن طبیعت هک‌اند اسلش خود که در نسخه‌های قبلی به‌کاررفته بود را نگه‌داشته است و بارها با دشمنان مختلفی روبه می‌شوید و باید بکشید و بکشید. دشمنان نیز از عنکبوت‌های عظیم تا ترول ها و گوبلین در انتظار کشیدن خون شما هستند و باید نشان دهید که چه قهرمان شکست‌ناپذیری هستید. باس فایت های آخر هر مرحله نیز فوق‌العاده چالش‌برانگیز و سخت هستند و ممکن است چند دفعه شمارا درگیر خود کنند. نبردهای بازی فوق‌العاده نزدیک دنبال می‌شوند و هیجان تا آخرین سطح خود بالا می‌رود.

منتقدان نظرات مختلفی در مورد بازی داشته‌اند و امتیازات متوسطی به آن داده‌اند. بازی پیشرفت خوبی نسبت به نسخه قبلی داشته است و هنوز هم کشتن موجودات عجیب‌وغریب، حس و حال خودش را دارد. دنیا در یک‌قدمی سقوط است و برای برقراری صلح باید تا آخرین قدم جنگید.

در ادامه برای دانلود بازی Sacred 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP2 / 7 / 8
Processor: Intel Pentium D945 (Dual Core 3400 MHz)/ AMD Athlon 64 X2 6000+ (Dual Core 3000 MHz)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 610 (1024MB) / ATI Radeon 4770 (512MB)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista SP2 / 7 / 8
Processor: Intel Core i5-4430 (Quad Core 3000 MHz) / AMD Phenom 9500 (Quad Core 2200 MHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 640 (2048MB) / ATI Radeon HD 5570 (1024MB)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Sacred 3 is an arcade Hack ‘n’ Slash game for up to four players, set in the war for Ancaria. Choose from legendary heroes and fight together against the rise of evil. You will face hordes of grimmocs, brute beasts, legions of mercenaries and undead wizards. Develop your character’s skills and abilities and band together to use powerful co-op abilities and tactics. Victory Is Ours. Glory Is Mine.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.