دانلود بازی Pathologic 2 Marble Nest برای PC
دانلود بازی Pathologic 2 Marble Nest برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pathologic 2 Marble Nest برای PC

پارسی گیم 11 آبان 1398 1 دیدگاه
11,102 بازدید

دانلود بازی Pathologic 2 Marble Nest برای کامپیوتر

وحشت و ترس یکی از ژانرهایی است که سالانه طرفداران بازی‌های ویدیویی و همچنین فیلم‌های سینمایی را به سمت کنسول‌های بازی و سینما می‌کشاند. استودیو Ice-Pick Lodge در سال 2004 یک فرانچایز عجیب و فوق‌العاده را به نام Pathologic روانه بازار کرد. تنها درک داستان این بازی ماه‌ها وقت بازیکنان را گرفت و همین باعث شد که توجه بسیاری از بازیکنان به سمت بازی جلب شود. استودیو بعد از موفقیت نسخه اول، Pathologic 2 را ارائه داد که داستانش صدها برابر از نسخه اول پیچیده‌تر بود. بازی شمارا در نقش یک جراح قرار می‌دهد که بعدها به درخواست پدرش به زادگاهش برمی‌گردد و با اتفاقات عجیب‌وغریبی روبه‌رو می‌شود. به‌تازگی بسته الحاقی جدید بازی به نام Pathologic 2 Marble Nest منتشرشده است که داستانی جداگانه از نسخه اصلی را ارائه می‌دهد.

در بازی Pathologic 2 Marble Nest شما نقش یک دانشمند را خواهید داشت که برای رفع یک بیماری به دهکده‌ای کوچک سفر می‌کند. او در ادامه با حوادث عجیبی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شود برای حل معمای این دهکده، سرنخ‌های زیادی را جمع‌آوری کند. این شهر لعنت شده است و به نظر کسی نمی‌خواهد حتی در چند کیلومتری آن قدم بزند. مرگ دربه‌در پیش می‌رود و تمام خانه‌ها را از ترس و وحشت پرکرده است. اما اگر مرگ به در شما بکوبد و چالش بزرگی برای زنده ماندن را پیش رویتان قرار دهد، آیا شما با او سروکله خواهید زد یا اینکه سرنوشتتان را می‌پذیرید و دست‌به‌دستان مرگ می‌دهد؟ این سؤالی است که همان لحظه اول در بازی با آن روبه‌رو خواهید شد و باید جواب محکمی به آن بدهید. بازی دارای سیستم زمانی جالبی است و اتفاقات باوجود یا عدم وجود شما بازهم پیش می‌رود و این مرگ است که با شما بازی می‌کند. اگر شما بدون درک هستی به مرگ برسید، تنها در مقابل جریان مهیب وجود سر خم کرده‌اید و نابودشده‌اید.

بازی Pathologic 2 Marble Nest تابه‌حال افراد زیادی را دیوانه خودکرده است. طرفداران برای درک این بازی کتاب‌ها و صفحات زیادی نوشته‌اند و باید حسابی به دیالوگ‌ها و داستان بازی توجه کنید وگرنه چیزی از آن نخواهید فهمید. اساس گیم پلی بازی راه رفتن در شهر و صحبت کردن با افراد مختلف است. بازی شمارا مجاب می‌کند که مدام با افراد مختلفی صحبت کنید و از آن‌ها یاد بگیرید. شخصیت شما نیازهایی اساسی دارد و برای همین باید به شکمتان نیز برسید و البته سلامتی‌تان نیز در سایه مرگ در حال نابودی است. این بازی آن‌قدر عظیم و بزرگ است که ساعت‌ها شمارا سرگرم خواهد کرد. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Vampyr و همچنین Call of Cthulhu نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Pathologic 2 Marble Nest با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
Processor: i3 (8/9 Generation) ~3 Ghz / Ryzen 5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: Integrated
Additional Notes: 64-bit OS is required.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
Processor: i7 ~3 Ghz / Ryzen 7
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: Integrated
Additional Notes: Plays best when loaded from an SSD. 64-bit OS is required.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Pathologic 2 is a narrative-driven dramatic thriller about fighting a deadly outbreak in a secluded rural town. The town is dying. Face the realities of a collapsing society as you make difficult choices in seemingly lose-lose situations. The plague isn’t just a disease. You can’t save everyone. The plague is devouring the town. The chief local healer is dead, and you are now to take his place. You’ll have to look for unexpected allies. The local kids are hiding something. Try playing by their rules.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 14.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مخدوش

    مهمان

    فوق العاده. دمتون گرم.

    پاسخ دهید