اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس Xbox Game Pass
محمد صادق شجاعی

اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس ارائه خواهد شد

محمد صادق شجاعی 13 فروردین 1401 بدون دیدگاه
178 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت مایکروسافت تصمیم دارد سرویس Xbox Game Pass را به شکل دیگری در اختیار بازیکنان قرار دهد. این شکل تازه اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس است که موجب می‌شود پنج نفر بتوانند از یک اشتراک یکسان استفاده کنند.

سرویس Xbox game Pass میلیون‌ها کاربر دارد که هر روز ساعاتی را به تجربه آثار موجود در آن اختصاص می‌دهند. شرکت Microsoft اشتراک سرویس مذکور را به صورت ماهیانه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اگر چندین عضو یک خانواده کاربر سرویس ایکس باکس گیم پس باشند، هر یک باید اشتراک جداگانه خریداری کنند. بر اساس گزارشات، شرکت Microsoft قصد دارد شیوه‌ای متفاوت از اشتراک سرویس Xbox Game Pass را ارائه کند.

رسانه Windows Central گزارشی منتشر کرده که طبق آن شرکت مایکروسافت قصد دارد به‌زودی اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس را در اختیار کاربران پلتفرم‌های این شرکت قرار دهد. در این گزارش آمده است که شرکت مذکور از سال‌ها پیش در حال بررسی پلن فمیلی ایکس باکس گیم پس بوده و هم‌اکنون در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند این اشتراک را در آینده نزدیک معرفی کند.

رسانه ویندوز سنترال اعلام کرده که اشتراک خانوادگی سرویس Xbox Game Pass این فرصت را در اختیار حداکثر پنج نفر قرار می‌دهد که بتوانند در قالب یک اشتراک به تجربه بازی‌های مورد‌نظر خود مشغول شوند. این امر موجب می‌شود که بازیکنان مبلغ کمتری نسبت به حالت جداگانه پرداخت کرده و راحت‌تر از قبل به بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس دسترسی داشته باشند. همانند سیستم Family Account که در Office 365 مورد استفاده قرار گرفته، بازیکنان حاضر در کشور یکسان می‌توانند به یک اشتراک Xbox Game Pass که توسط کاربر اصلی مدیریت می‌شود، متصل شده و از مزایای سرویس مذکور لذت ببرند.

اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس Xbox Game Passایکس باکس گیم پس دارای بازی‌های انحصاری متعددی است

در حال حاضر مشخص نیست که آیا اشتراک خانوادگی به صورت جداگانه برای هر یک از سرویس‌های ایکس باکس گیم پس، پی سی گیم پس و گیم پس آلتیمیت ارائه می‌شود یا پلن خانوادگی مختص به یکی از آن‌ها خواهد بود. طبق گزارش‌ها، شرکت مایکروسافت طی سال‌های اخیر مشغول بررسی تاثیر ارائه پلن فمیلی سرویس ایکس باکس گیم پس روی آثار مختلف و ناشر آن‌ها بوده است.

هم‌اکنون اشتراک ماهیانه سرویس‌های ایکس باکس گیم پس یا پی سی گیم پس با قیمت 10 دلار به فروش می‌رسد. هیچ‌یک از این دو سرویس شامل قابلیت‌های چند‌نفره آنلاین نیستند. به‌منظور تجربه آثار سرویس گیم پس به صورت آنلاین لازم است اشتراک گلد را خریداری کنید. اما شرکت مایکروسافت این زمینه را فراهم کرده که اشتراک هر دوی این سرویس‌ها را در قالب سرویس Xbox Game Pass Ultimate خریداری کنید. هزینه اشتراک ماهیانه این سرویس برابر با 15 دلار است. سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت در کنار ارائه دسترسی به بازی‌های گیم پس و اشتراک گلد، حاوی سرویس‌های EA Play، PC Game Pass و Xbox Cloud Gaming است.

نظر شما در مورد اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس چیست؟ آیا این پلن باعث افزایش مشترکین سرویس مذکور می‌شود؟ از این اقدام احتمالی شرکت مایکروسافت استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Verge

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.