resident evil 3
یحیی رحیمی

کاور Resident Evil 3 Remake لو رفت: همه چیز جدی است!

یحیی رحیمی 15 آذر 1398 بدون دیدگاه
2,164 بازدید

شایعات پیرامون نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 در هفته های اخیر بالا گرفته است. منابع مختلفی در این مورد صحبت کرده اند و به نظر می رسد که واقعا توسعه این بازی در جریان باشد. امروز یک کاور رسمی از بازی روی فروشگاه پلی استیشن لو رفته است و به نظر همه چیز جدی باشد.

وب سایتی به نام Gamstat که آپدیت ها و بازی های جدید اضافه شده به فروشگاه پلی استیشن را به صورت مداوم چک می کند، کاور رسمی بازی Resident Evil 3 Remake را کشف کرده است. کاور این بازی شباهت زیادی به عنوان Resident Evil 2 Remake دارد که سال گذشته عرضه شد. می توان شخصیت های برجسته مانند Nemesis را مشاهده کرد که یکی از شخصیت های اصلی بازی است.

همچنین کاور نسخه ژاپنی بازی نیز منتشر شده است و به نظر یک نسخه کاملا جداگانه برای ژاپنی ها عرضه شود و فعلا نمی دانیم که چه بخش های جدیدی در این بازی وجود خواهد داشت. در حال حاضر Capcom هیچ چیز در مورد این افشاگری نگفته است اما بدون شک می توان گفت که وجود این بازی حقیقت دارد و دیگر نمی شود این حقیقت را پنهان کرد.

حالا سوال اصلی این است که چه زمانی بازی معرفی می شود. می توانیم خودمان حدس بزنیم! هفته آینده مراسم The Game Awards 2019 برگزار می شود و قرار است که کارگردان بازی نیز در این مراسم حضور داشته باشد. تا به حال گفته شده است که بازی های جدیدی در مراسم امسال معرفی خواهند شد و به نظر می رسد که Resident Evil 3 Remake نیز جزو همین بازی ها باشد. روز 12 دسامبر مراسم اهدای جوایز بهترین بازی های سال در لس آنجلس برگزار می شود و باید تا آن موقع منتظر بمانیم.

می توانید نگاهی به کاورهای لو رفته بیندازید و نظر خود را نیز با ما بگویید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.