بازی Resident Evil Re:Verse رزیدنت اویل ریورس
محمد صادق شجاعی

بازی Resident Evil Re:Verse به‌زودی منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 21 اردیبهشت 1401 2 دیدگاه
770 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، رده‌بندی سنی نسخه گوگل استیدیا بازی Resident Evil Re:Verse از انتشار این اثر چند‌نفره سری رزیدنت اویل در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

بازی Resident Evil Re:Verse در ژانویه 2021 و به مناسبت سالگرد 25 سالگی سری رزیدنت اویل معرفی شد. این محصول شرکت Capcom یک تجربه چند‌نفره رایگان برای بازیکنانی است که بازی Resident Evil Village را خریداری کرده باشند. در قالب بازی Resident Evil Re:Verse می‌توانید با استفاده از شخصیت‌های مشهور سری Resident Evil وارد نبرد با دیگر بازیکنان شده و در جنگ‌های 6 نفره مهارت‌های خود را محک بزنید. هر یک از کاراکتر‌ها دارای مهارت‌های خاص خود هستند که در کنار سلاح‌های بیولوژیک می‌توانید از آن‌ها برای پیروزی استفاده کنید.

در ماه آوریل سال گذشته بتای عمومی بازی رزیدنت اویل ریورس در دسترس قرار گرفت و قرار بود اثر مذکور هم‌زمان با بازی رزیدنت اویل ویلیج در تاریخ 7 مه 2021 (17 اردیبهشت 1400) منتشر شود؛ با این حال تاریخ انتشار بازی Resident Evil Re:Verse تا ماه جولای به تعویق افتاد. متاسفانه این وعده کپکام محقق نشد و این شرکت انتشار بازی Resident Evil Re:Verse را به تاریخ نامعلومی از سال 2022 موکول کرد. حال به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان در آینده نزدیک، قادر به تجربه بازی مذکور خواهند بود.

این امر از آن جهت بوده که به‌تازگی نسخه Google Stadia بازی Resident Evil Re:Verse رده‌بندی سنی شده است. سال گذشته رده‌بندی سنی این اثر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر مشخص شده بود. نکته حائز اهمیت در مورد رده‌بندی سنی نسخه گوگل استیدیا این است که در هنگام معرفی بازی رزیدنت اویل ریورس، اشاره‌ای به انتشار آن روی این پلتفرم نشده بود. به لطف ویژگی پشتیبانی از آثار نسل قبل موسوم به Backward Compatibility می‌توانید بازی Resident Evil Re:Verse را روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس نیز تجربه کنید.

بازی Resident Evil Re:Verse رزیدنت اویل ریورس

شخصیت‌های رزیدنت اویل در Resident Evil Re:Verse حضور دارند

بازی Resident Evil Village که تازه‌ترین اثر سری رزیدنت اویل محسوب می‌شود، یکی از موفق‌ترین بازی‌های مجموعه مذکور است. بازی رزیدنت اویل ویلیج با عملکرد قابل تحسین در بخش‌های گیم‌پلی، داستان و تنوع، توانسته نظر مثبت منتقدین را جلب کند. بازی مذکور میانگین امتیاز 83 را روی پلتفرم‌های مقصد دریافت کرده و جوایزی از جمله بهترین اجرا از مراسم The Game Awards 2021 و بهترین بازی سال از مراسم Golden Joystick Awards 2021 را به دست آورده است. فروش 5.7 میلیون نسخه تا پایان سال 2021 اثباتی بر محبوبیت بازی Resident Evil Village در بین مخاطبین است.

نظر شما در مورد انتشار بازی Resident Evil Re:Verse در آینده نزدیک چیست؟ آیا قصد تجربه این اثر را دارید؟ به نظر شما بازی رزیدنت اویل ریورس موفق به جلب نظر بازیکنان خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    واس pc هم منتشر میاد؟!
    رایگانه یا نه؟!

    پاسخ دهید
    • محمد صادق شجاعی

      محمد صادق شجاعی در پاسخ به Amir

      نویسنده

      بله برای کامپیوتر هم منتشر میشه. در صورت خرید Resident Evil Village رایگان هست.