دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PS4
دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PS4

پارسی گیم 26 شهریور 1397 بدون دیدگاه
5,686 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای پلی استیشن 4

بازی Resident Evil 5 که در ژاپن به نام Biohazard 5 معروف است، در سبک تیراندازی اول‌شخص توسط کمپانی Capcom ساخته و در 2009 برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد. این هفتمین قسمت از سری بازی های محبوب Resident Evil است. داستان بازی دربارهٔ تحقیقات مأمور کریس ردفیلد و شوا آلومار از سازمان BSAA در رابطه با تروریست‌ها در کیجوجو، منطقه خیالی در آفریقا می‌گردد. کریس در همین حین متوجه می‌شود که قرار است با دشمنی قدیمی، آلبرت وسکر و همکار سابق خود، جیل ولنتاین مقابله کند.

گیم پلی بازی Resident Evil 5 مانند سری‌های قبلی خود است، ولی برای اولین بار در این سری شاهد گیم پلی همکاری دو بازیکن هستیم. برخی منتقدان اعتقاد داشتن بازی از حالت ترس و بقا خارج شده و بیشتر به سبک اکشن نزدیک است. صحنه‌های قطع (cutscene) با فناوری ضبط حرکت (Motion capture) ایجاد شده‌اند و برای اولین بار است که در این سری از سیستم دوربین مجازی استفاده می‌شد. داستان بازی سال 2009 را نشان می‌دهد، 6 سال بعد از نابودی شرکت آمبرلا و کریس ردفیلد این بار مأموریت یافته تا برای بررسی قاچاق سلاح به آفریقا برود. کریس پس از ورود به کیجوجو با همکار جدیدش شوا الومار آشنا می‌شود. آن‌ها محل قاچاقچیان سلاح‌های بیولوژیکی را ردیابی کردند منتها تروریست‌ها پیش‌دستی کرده و مردم بی‌گناه شهر را قربانی آزمایش‌های بیولوژیکی خود کرده‌اند. حالا شهر پر شده از موجوداتی به نام ماجینی و کریس و شوا مجبور می‌شوند عقب‌نشینی کنند و به دنبال فرمانده دِچنت بگردند. فرمانده پروندهٔ رهبر گروه تروریستی را به آن‌ها می‌دهد. در حال بررسی کریس با عکس جیل روبه‌رو می‌شود. نقش جیل و ارتباط آن با این سلاح بیولوژیکی جدید چیست؟

روند بازی مانند رزیدنت ایول 4 است ولی کیفیت گرافیکی و رندر تصاویر بهتر شده است. شبیه‌سازی بازی از محیط آفریقا به خوبی انجام شده و حرکات بازیکن و دشمنان نیز بهبود یافته و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. همچنین ماجینی‌ها نسبت به دشمنان قسمت قبلی بازی جان‌سخت‌تر هستند و از هوش بالاتری برخوردارند. باوجود آنکه صحبت‌های بر سر نژادپرستانه بودن بازی شده، ولی پس بررسی این مورد بی‌اساس خوانده شد. بازی Resident Evil 5 موفق شد نمرات بالایی بگیرد و نامزد دریافت جایزه در دو بخش «بهترین بازی اکشن» و «بهترین بازی کنسول» شد. گرافیک بازی در آن زمان بهترین بوده است و موسیقی بازی بسیار عالی تهیه‌شده. بااین‌حال اکثراً اعتقاد داشتند بازی از سبک ترس و بقای خود دور شده است.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Resident Evil 5, known in Japan as Biohazard 5,[a] is a third-person shooter video game developed and published by Capcom and released in 2009. It is the seventh major installment in the Resident Evil series, and was announced in 2005—the same year its predecessor Resident Evil 4 was released. Resident Evil 5 was released for the PlayStation 3 and Xbox 360 consoles in March 2009 and for Microsoft Windows in September that year. The plot involves an investigation of a terrorist threat by Bioterrorism Security Assessment Alliance (BSAA) agents Chris Redfield and Sheva Alomar in Kijuju, a fictional region of Africa. Redfield soon learns that he must confront his past in the form of an old enemy, Albert Wesker, and his former partner, Jill Valentine.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 16.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.