Mortal-Kombat-X
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های مبارزه ای آمریکا: Mortal Kombat X در صدر

یحیی رحیمی 8 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,384 بازدید

ممکن است تا به حال برایتان سال بوده باشد که بازی های مبارزه ای چه اندازه محبوب هستند؟ خب این سوالی است که اخیرا برای یکی از بازیکنان به وجود آمده است. او برای پیدا کردن جوابش از Mat Piscatella که یکی از تحلیل گران ارشد گروه NPD است در این مورد پرسیده است. این گروه مدت هاست به جمع آوری آمار و ارقام فروش بازی های ویدیویی می پردازند و حالا بر اساس آخرین آمارشان، بازی Mortal Kombat X در صدر جدول پرفروش ترین بازی های مبارزه ای برای دو کنسول PS4 و Xbox One قرار دارد.

این تحلیل گر یک لیست کامل از بازی های پرفروش در ژانر مبارزه را در اختیار همه قرار داده است. در لیست می توان 5 بازی برتر این ژانر تا به حال را دید و میزان فروش نیز در واحد دلار بیان شده است. واضح است که این بازی Mortal Kombat X است که صدر جدول را برای هر دو پلتفرم های PS4 و Xbox One در دست دارد. همچنین در ادامه می توان بازی دیگر استودیو NetherRealm به نام Injustice 2 را نیز مشاهده کرد.

بازی Mortal Kombat 11 که اوایل سال جاری میلادی عرضه شد، جایگاه دوم را در دست دارد و با توجه به زمان حضور کمتر نسبت به بقیه بازی ها، عملکرد فوق العاده ای داشته است. خودتان می توانید در ادامه نگاهی به این لیست بیندازید. دو بازی از سری Dragon Ball دیده می شوند که هر دو بسیار جذاب و فوق العاده هستند.

پلتفرم Switch کمی متفاوت است و برای نمونه صدر جدول آن را بازی Super Smash Bros. Ultimate گرفته است که تا به حال فروش بسیار زیادی داشته است. البته بازی Mortal Kombat 11 در این لیست نیز حضور دارد اما باز به پای بازی های اختصاصی خود کنسول نینتندو نمی رسد. لیست مورد علاقه شما به چه شکل است؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.