God of War
یحیی رحیمی

جدول فروش بازی‌های هفتگی: God of War، مقام اول و دیگر هیچ

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,012 بازدید

از زمان انتشار God of War که مورد انتظارترین بازی امسال کنسول سونی محسوب می‌شود، همه منتظر شکسته شدن رکوردهای مختلفی بودند. همان‌طور که می‌دانید هفته جدید نیز در صنعت بازی‌های ویدیویی شروع شد و آمار فروش هفتگی بازی‌های ویدیویی نیز توسط GFK-Chart منتشر شد. همان‌طور که انتظار دارید، نسخه جدید God of War شروع طوفانی داشته است و توانسته با غلبه به بازی محبوب Far Cry 5 به مقام اول جدول فروش دست پیدا کند.

این دومین هفته‌ای است که کاربران کنسول PS4 شاهد انتشار بازی درجه اولی هستند. چند هفته پیش بود که Far Cry 5 توانست رکوردهای زیادی را جابه‌جا کند و موفق به کسب مقام اول فهرست فروش به مدت سه هفته متوالی شد. God of War اما به این سلطه پایان داده است و دیگر مقام اول فروش در دستان کریتوس است. نسخه چهارم بازی اما پرفروش‌ترین نسخه بوده است و موفق به شکست God of War 3 در میزان فروش شده است. God of War اما موفق به کسب مقام اول در شبکه استریم بازی Twitch نیز شده بود که این آمار نشان از شروع طوفانی بازی دارد.

موفقیت این بازی چیز عجیب‌وغریبی نیست و با نگاه به نقدهای مثبت و نمرات عالی بازی می‌توان به این مسئله پی برد. Yakuza 6 نیز موفق به کسب مقام سوم جدول شده است که برای این بازی بسیار عالی است. FIFA 18 نیز مانند همیشه مقام‌های اول جدول را کسب کرده است و این هفته را در مقام چهارم به پایان برده است. دو بازی نینتندو، Mario Kart 8 Deluxe و Super Mario Odyssey نیز هفته خوبی داشتند و موفق به کسب مقام‌های پنجم و ششم جدول شدند. Grand Theft Auto V نیز با چند پله سقوط به مقام دهم رسیده است که انتظار می‌رود با توجه به انتشار نسخه Premium Online در این هفته، به مقام‌های بهتری دست پیدا کند.

در ادامه می‌توانید جدول فروش این هفته را به‌طور کامل مشاهده کنید:

  1. God of War
  2. Far Cry 5
  3. Yakuza 6
  4. FIFA 18
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Super Mario Odyssey
  7. Fallout 4
  8. PlayerUnknown’s Battlegrounds
  9. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  10. Grand Theft Auto 5

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.