call-of-duty-modern-warfare-spec-ops
یحیی رحیمی

تاریخ شروع فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare مشخص شد

یحیی رحیمی 7 آذر 1398 بدون دیدگاه
756 بازدید

بازی Call of Duty: Modern Warfare از حیث تغییرات فوق العاده بود. شاهد به کار رفتن یک موتور گرافیکی جدید در بازی بودیم و همچنین سیستم هایی مانند سیزن پس و لوت باکس ها نیز تغییر پیدا کردند. استودیو Infinity Ward مدتی پیش از شروع فصل اول بازی خبر داد و حالا می دانیم که روز 3 دسامبر شاهد دریافت فصل اول بازی خواهیم بود.

استودیو بازی Call of Duty: Modern Warfare نقشه راه فصل اول را منتشر کرده است و قرار است که کلی محتوای مجانی دریافت کنیم. Activision گفته است که این بزرگ ترین آپدیت مجانی در تاریخ بازی است و آن را به هیچ وجه از دست ندهید. از جمله تغییرات جدید می توان به مودهای مولتی پلیر اشاره کرد. سه مود جدید به نام های Infected، Gunfight OSP و Reinforce در راه هستند و نقشه های جدیدی به نام Crash، Shipment و Vacant نیز میان افزودنی های جدید قرار دارند.

اگر از عاشقان مود Ground War هستید، خبر خوبی برایتان درایم و قرار است نقشه جدید به نام Port را دریافت کنید. علاوه بر اینها دو تفنگ فوق العاده نیز به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه شده اند که در تصویر می توانید آن‌ها را مشاهده کنید. بخش Spec Ops نیز فراموش نشده است و یک سری تجربه های جدید به آن اضافه شده است.

call_of_duty_season_one_roadmap

Three multiplayer maps: Crash, Shipment, and Vacant

A new Ground War map: Port

Additional 2v2 Gunfight maps: Cargo, Atrium, and more to follow

Four Multiplayer modes: Reinforce, Gunfight OSP, Infected

Two new weapons: the RAM-7 and Holger-26

New Spec Ops Experiences: Bomb Squad, Grounded, Just Reward, Pitch Black, and more

فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare روز 3 دسامبر یا 12 آذر به صورت رایگان شروع به کار خواهد کرد. نظر شما در مورد فصل اول بازی چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.