Call-of-Duty-WWII
یحیی رحیمی

زمان معرفی بازی Call of Duty Vanguard مشخص شد

یحیی رحیمی 21 مرداد 1400 2 دیدگاه
1,628 بازدید

با نزدیک شدن به زمان معرفی بازی Call of Duty Vanguard، شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی منتشرشده که همگی اشاره به یک تاریخ مشخص دارند. زمان معرفی نسخه‌ی جدید کال آو دیوتی با انتشار توییت جدیدی توسط اکانت کاربری NEXTGEN_ishere شروع شد و این کاربر، زمان معرفی را روز 19 اوت برابر با 28 مرداد و ساعت 22:15 به‌وقت‌ایران اعلام کرده است. بسیاری از طرفداران بازی، این ادعا را اشتباه دانستند و ازآنجایی‌که مدرکی هم برای آن وجود نداشت؛ کسی به صحبت‌های وی دقت نکرد. ازآنجایی‌که توییت منتشرشده توسط وی، به درخواست اکتیویژن حذف‌شده، احتمال صحیح بودن این تاریخ قوت گرفت.

پس‌ازآن بود که تام اندرسون از افشاگرهای معروف در واکنش به توییت حذف‌شده، زمان معرفی بازی Call of Duty Vanguard را تائید کرد. او باور دارد که کال آو دیوتی جدید همان روز 28‌ مرداد معرفی می‌شود و این تاریخ را از چهار منبع مختلف شنیده است. بر اساس صحبت‌های وی، تعدادی از رسانه‌های محدود، زمان معرفی بازی را از اکتیویژن شنیده‌اند و احتمال اعلام آن در روزهای آتی وجود دارد. ازآنجایی‌که تام اندرسون تابه‌حال هیچ گزارش اشتباهی منتشر نکرده، می‌توان به صحبت‌های او استناد کرد.

نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Call of Duty که فعلاً با اسم تاییدنشده Call of Duty Vanguard شناخته می‌شود، توسط استودیو Sledgehammer Games در دست‌ساخت است و قرار بود که این تابستان و در طی یک رویداد زنده که در بازی Warzone‌ برگزار می‌شود، معرفی شود. معرفی بازی جدید کال آو دیوتی، به معنی پایان پشتیبانی همه‌جانبه از بازی Black Ops Cold War است که در طی ماه‌های گذشته، آپدیت‌های وسیع با محتوای متنوع دریافت کرده؛ اما به نظر می‌رسد که این روند با انتشار تازه‌ترین شماره از بازی کال آو دیوتی، پایان خواهد یافت.

بازی Call of Duty Vanguard

محتوای بازی Call of Duty Vanguard

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، بازی Call of Duty Vanguard دارای یک کمپین داستانی به همراه بخش چند نفره و زامبی خواهد بود. به نظر می‌رسد که بار دیگر به اروپا و جنگ جهانی دوم باز خواهیم گذشت؛ اما این بار، شاهد پرداختن به نیروهای ویژه نبرد متفقین با ژاپن خواهیم بود. اکتیویژن تابه‌حال چندین بار به اتفاقات جنگ جهانی دوم پرداخته و احتمالاً این اولین بازی نسل نهم خواهد بود که نبردهای جنگ جهانی دوم را به تصویر خواهد کشید. درصورتی‌که اطلاعات منتشرشده درست باشند، نقشه‌ی جدیدی را در بازی Warzone‌ خواهیم دید که بزرگ‌تر از مپ وردانسک خواهد بود و فضای آن، مشابه جنگ با ژاپن و کاملاً اقیانوسی خواهد بود. این اولین تغییر بزرگ بازی وارزون از زمان انتشار تابه‌حال است و تعویض نقشه، می‌تواند اتفاق خوبی برای طرفداران باشد.

 

تام اندرسون در توییت جداگانه‌ای، از اولین تصویر بازی رونمایی کرده که سریعاً به درخواست اکتیویژن حذف‌شده و قادر به مشاهده‌ی آن نیستیم. این تصویر یک سرباز جنگ جهانی دوم را نشان می‌داد که در حال یورش به‌سوی ساحلی پوشیده شده با سیم‌خاردار است و همچنین بمب‌افکن‌های آمریکایی هم در آسمان دیده می‌شوند. مدیر اکتیویژن در طی کنفرانس مالی اخیر، زمان انتشار بازی Call of Duty Vanguard را آخر سال 2021 اعلام کرده بود و به نظر می‌رسد که بازی، برای هر دو کنسول‌های نسل هشتم و نهم عرضه می‌شود. مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد هم نسبت به کال آو دیوتی جدید اظهار رضایت کرده و باور دارد که تمامی بخش‌های بازی به‌خوبی توسعه‌یافته‌اند و محتوای بازی هم بسیار عاقلانه طراحی‌شده و قرار است یک کال آو دیوتی ویژه را ببینیم.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    یویی

    مهمان

    حالا کی میاد؟!

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به یویی

      نویسنده

      اواخر آبان‌ماه