پیش‌فرض سایت

میزان فروش GTA 5 به بیش از 110 میلیون نسخه رسیده است

پیش‌فرض سایت 25 اردیبهشت 1398 1 دیدگاه
1,059 بازدید

امروز شرکت Take-Two Interactive با ارائه صورت‌های مالی خود برای سه ماهه چهارم اطلاعاتی را نیز در خصوص میزان فروش کلی دو عنوان پرطرفدار و محبوب شرکت زیرمجموعه خود Rockstar Games یعنی Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 اعلام کرد.

بنا بر آمار ارائه‌شده از سوی Take-Two Interactive تأیید شد که Red Dead Redemption 2 توانسته است تا به امروز به طور کلی بیش از 24 میلیون نسخه فروش داشته باشد. این رقم افزایش یک میلیون نسخه‌ای را نسبت به ماه فوریه که میزان فروش کلی بازی 23 میلیون نسخه اعلام شده بود، نشان می‌دهد. اگرچه این رقم قابل توجهی است، ولی در مقایسه با GTA V میزان فروش بازی از زمان انتشار به مراتب سریع‌تر کاهش یافته است.

با اینکه از انتشار Grand Theft Auto 5 زمان زیادی گذشته است، اما این عنوان مثل همیشه همچنان به فروش خود اضافه می‌کند. میزان فروش Grand Theft Auto 5 هم اکنون به رقمی بیش از 110 میلیون نسخه رسیده است که افزایش 10 میلیون نسخه‌ای را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی بودید که فکر می‌کردید انتشار Red Dead Redemption 2 به کاهش فروش قابل توجه GTA 5 منجر خواهد شد، به نظر می‌رسد در اشتباه بوده‌اید.

آیا برای شما هم جای تعجب است که یک بازی حتی بعد از گذشت شش سال از انتشار آن همچنان به فروش بیش از 10 میلیون نسخه‌ای خود در سال ادامه می‌دهد؟ اگرچه با قطعیت می‌توان گفت که Red Dead Redemption 2 هرگز نمی‌تواند به میزان فروش GTA 5 حتی نزدیک شود، ولی قطعاً جالب خواهد بود که شاهد عملکرد آن در بلندمدت باشیم. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    برای اینکه بازیred dead2برایpcمنتشر نکرده خاک بر سرشون کنم حقشونه که کم سود کنن

    پاسخ دهید