red dead redemption 2
یحیی رحیمی

با تغییرات آپدیت جدید Red Dead Redemption 2 PC آشنا شوید: حل مشکل کرش کردن

یحیی رحیمی 6 آذر 1398 1 دیدگاه
1,705 بازدید

بازی Red Dead Redemption 2 ممکن است که یکی از بزرگ ترین شاهکارهای نسل فعلی بازی ها باشد اما عرضه آن روی پلتفرم PC آن طوری که فکر می کردیم خوب پیش نرفت. این بازی به دلیل مشکلات متنوع در اجرا، طرفداران زیادی را دلزده کرد و عمق مشکلات به حدی بود که حتی قدرتمندترین سخت افزارهای ممکن نیز از پس اجرای آن بر نمی آمدند و با مشکل مواجه می شدند.

کمپانی Rockstar Games از آن موقع تا به حال آپدیت های متنوعی را برای حل مشکلات بازی منتشر کرده است و با انتشار هر کدامشان، بازی بهتر و جذاب تر شده است. آپدیت 1.14.1 بازی حالا منتشر شده است و بسیاری از مشکلاتی که کاربران PC را با آن مواجه کرده است را حل می کند. از جمله آن‌ها می توان به پایداری بازی هنگام استفاده از Vulcan API و همچنین کرش های کمتر و عملکرد بهتر اشاره کرد. این آپدیت همچنین بهبودهایی برای نسخه Xbox One نیز به همراه دارد و البته کاربران PS4 جا گذاشته شده اند.

به هرحال اگر این بازی را خریداری کرده اید، می توانید همین الان آپدیت جدید را دریافت کنید و مشکلاتی که قبلا با آن‌ها دست و پنجه نرم می کردید را برای همیشه برطرف کنید. از جمله این مشکلات می توان به کرش هنگام تغییر خروجی صدا، کرش کردن بازی هنگام سویچ بین Vulkan و DirectX 12 و بیرون پریدن بازی هنگام تغییر تنظیمات گرافیکی اشاره کرد. مشکلات بازی آنقدر زیاد است که حتی هنگام خروج از بازی نیز شاهد کرش بودیم و یا اینکه استفاده از موس و کیبورد نیز بعضی اوقات باعث بیرون پریدن می شد!

همه این مشکلات در آپدیت جدید Red Dead Redemption 2 PC رفع شده اند و می توانید با خیال راحت به انجام بازی بپردازید. کاربران Xbox One نیز تنها پایداری بیشتر و عملکرد بهتر بازی را شاهد خواهند بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    pourang7

    مهمان

    سلام امکانش هست آپدیت رو برای دانلود قرار بدین؟؟

    پاسخ دهید