Commandos-2-HD-Remaster
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه نسخه ریمسترشده Commandos 2 و Praetorians مشخص شد

یحیی رحیمی 23 آبان 1398 بدون دیدگاه
1,532 بازدید

صنعت بازی های ویدیویی تاریخ دور و درازی دارد. سالهاست که این صنعت ما را با بازی های فوق العاده اش درگیر و سرگرم کرده است. اگر به سالیان دور نگاه بیندازیم، بازی های فوق العاده ای می بینیم که دیگر هیچ گاه از آن‌ها خبری نشنیدیم و کم کم به دست فراموشی سپرده شدند. اگر از آن قدیمی ها و خبره های بازی های استراتژی باشید، قطعا استودیو Kalypso Media را می شناسید. این استودیو که حالا بازی همچون Tropico 5 را منتشر می کند، قول داده است که دو بازی Commandos 2 و Praetorians را ریمستر کند و به صورت HD آن‌ها را منتشر کند.

Commandos 2 بازی بسیار نوستالژیک و خاطره انگیزی است که گیمرهای قدیمی را حتما تحت تاثیر خود قرار داده است. این بازی در واقع کنترل 9 کماندو را به شما می دهد که باید با استفاده از توانایی هایشان مراحل را پشت سر بگذارید. کل بازی در جریان جنگ جهانی دوم روایت می شود و این طور است که باید کماندو ها را به آرامی به سمت مقر دشمن ببرید و دور از چشم آن‌ها و بدون سر و صدا، عملیات خود را انجام دهید. چالش هایی که این بازی جلوی بازیکن می گذاشت، همه را دیوانه می کرد.

بازی Praetorians اما بسیار بزرگ تر عظیم تر بود. در این بازی می توانستید سه ارتش مختلف را انتخاب کنید که هرکدامشان نیز دارای سربازان مختلف و شخصیت های گوناگون بودند. هدف اصلی در این بازی آن بود که در آخر بتوانید با ترکیب استراتژی و اکشن، پیروز جنگ بیرون بیایید.

استودیو بازی قول داده است که هر دو این بازی ها دارای رابط کاربری و همچنین کنترل های جدیدی باشند و البته قرار است که کیفیت بازی نیز HD باشد و بازیکنان بدون تحمل آن گرافیک قدیمی از چالش های آن لذت ببرند. استودیو همچنین پیش فروش بازی Commandos 2 را نیز شروع کرده است که با خرید آن می توانید نسخه بتای آن را نیز تجربه کند. گفتنی است که نسخه مولتی پلیر تنها در دسترس بازی Praetorians خواهد بود.

اگر این دو بازی را می شناسید و مشتاق به دریافت آن‌ها هستید، می توانید روز 24 ژانویه 2020 یا 4 بهمن 98 به خرید آن‌ها بپردازید. اگر این دو بازی را می شناسید، نظر خود را در مورد آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.