دانلود بازی Spacebase Startopia برای PC
دانلود بازی Spacebase Startopia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spacebase Startopia برای PC

پارسی گیم 13 فروردین 1400 بدون دیدگاه
1,872 بازدید

دانلود بازی Spacebase Startopia برای کامپیوتر

ساخت‌وساز و شبیه‌سازی آن در بازی‌های ویدیویی امری محبوب و پرطرفدار است و عناوین بسیاری در این سبک به موفقیت دست‌یافته و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. استودیوهای بازی‌سازی سوژه‌های بسیاری را در مورد شبیه‌سازی ساخت ساز عرضه کرده‌ که هرکدام منحصربه‌فرد و خاص بوده و تجربه‌ای متفاوت را برای بازیکنان فراهم می‌کنند.

بازی Spacebase Startopia از استودیو Realmforge Studios یکی از همین عناوین است که تجربه ساخت ساز در یک سفینه فضایی مدرن و شبیه به دونات بزرگ را به شما هدیه می‌دهد. به‌طور خلاصه می‌توان گفت بازی تلفیقی از شبیه‌ساز ساخت‌وساز و گیم پلی استراتژیک مبنی بر ژانر RTS در فضا است که المان‌های طنز و بامزه نیز در بطن آن وجود دارد. مقر فضایی شما از سه قسمت اصلی تشکیل‌شده است که در هرکدام باید دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های مخصوص به خود را بسازید.

برای مثال در بخش Fun Deck دیسکو و سایر موارد تفریحی جای دارند و در بخش‌های پایینی محل اقامت و استراحت خدمه و همچنین بخش صنعتی ساخته می‌شود. مدیریت شما در این مرکز علاوه بر ساخت‌وساز، راضی نگه‌داشتن تمامی خدمه است. برای مثال شما باید سیستم تهویه مناسبی را برای مرکز فضایی تعبیه کنید تا در صورت ازدحام افراد از مریض شدن آن‌ها جلوگیری کنید و یا اگر بیماری‌ای شیوع پیدا کرد، مراکز درمانی مناسبی را برای خدمه بسازید. در کنار این موارد بحث سرگرم شدن خدمه و شغل آن‌ها نیز مطرح است که هرکدام را باید به‌دقت مدیریت کنید تا بتوانید همه را راضی نگه‌دارید.

گیم پلی بازی به‌جز مواردی که ذکر شد شامل مبارزاتی با دزدها و یا خدمه مرکزهای فضایی رقیب نیز می‌شود که لحظات مهیجی را در بازی ایجاد می‌کند. ممکن است در قالب بازدیدکننده خراب‌کارهای وارد مرکز شوند و برای شما دردسر ایجاد کنند، یا اسیر بارش شهاب‌سنگ‌ها در فضا شوید که به نقاط مختلف مرکز شما آسیب می‌رسانند. همگی این چالش‌ها در کنار مدیریت و ساخت‌وساز که در گیم پلی وجود دارد تجربه یک بازی خوب و سرگرم‌کننده را به شما هدیه می‌دهد. از گرافیک و مدل طراحی کاراکترهای بازی و همچنین رنگ‌آمیزی‌ها و نورپردازی مرکز فضایی نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dyson Sphere Program و Foundation را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Spacebase Startopia با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen 3 1300X @3.5 GHz / Intel Core i3-9100 @3.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/Nvidia dedicated GPU, 4GB dedicated VRAM and Shader Model 5.1 (Nvidia Geforce GTX 960 or AMD Radeon r9 285)
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen 5 3600X @3.6 GHz / Intel Core i3-9100 @3.6 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD/Nvidia dedicated GPU, 6GB dedicated VRAM and Shader Model 6.1 (Nvidia Geforce GTX 980Ti or AMD Radeon RX 5600XT)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Spacebase Startopia captivates with its original mixture of economic simulation and empire building strategy paired with classic RTS skirmishes and a good dose of humor. In addition to the challenging single player Campaign and the versatile battle mode, there are also competitive and cooperative multiplayer modes for up to four players. And as if maintaining the three Space Station Decks, entertaining the eight Alien races and defending against enemy invaders were not enough of a challenge, the dynamic narrator AI is not going to mince matters and commentates the events in a lovely but sharp-tongued manner.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.