red dead redemption 2
یحیی رحیمی

Rockstar از مشکلات PC Red Dead Redemption 2 آگاه است؛ تلاش برای رفع در آپدیت ها

یحیی رحیمی 23 آبان 1398 بدون دیدگاه
646 بازدید

یکی دو سال بود که طرفداران بازی های ویدیویی مدام پیگیر عرضه نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 بودند. Rockstar Games مانند همیشه سکوت پیشه کرده بود و شایعات اما خبر از اطلاعات هیجان انگیزی می داد. بالاخره مدتی پیش نسخه PC این بازی بزرگ نیز عرضه شد و طرفداران را فوق العاده هیجان زده کرد. این بازی البته با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و استودیو نیز در حال برطرف کردن آن‌هاست.

نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 از لحاظ فنی پیشرفت های فوق العاده زیادی داشته است. گرافیک بازی به طور کلی دگرگون شده است و می توان غرب وحشی را با جزئیات بسیار بیشتر مشاهده کرد اما متاسفانه همین تغییرات باعث شده است که مشکلات فراوانی ایجاد شوند. گزارش های بازیکنان حاکی از آن است که بازی هنگام اجرا بیرون می پرد و به قولی کرش می کند. استودیو Rockstar Games تا به حال آپدیت های مختلفی را برای بازی منتشر کرده است اما هنوز مشکلات وجود دارند و به نظر استودیو از آن‌ها آگاه است.

Rockstar Games در حساب توییتر خود یک متن طولانی در مورد وضعیت پیش آمده نوشته است. توسعه دهندگان گفته اند که آن‌ها از مشکلات نسخه PC باخبر هستند و برای همین قرار است آپدیت های مختلفی برای رفع مشکل منتشر شوند و برای حل مشکلات نیز نیاز به گزارش آن‌ها توسط بازیکنان است و ارسال بازخورد می تواند کمک زیادی به توسعه دهندگان کند. می توانید از این لینک مشکلات خود را در مورد بازی به گوش توسعه دهندگان برسانید.

این اعلامیه البته نکات فنی را بیخیال شده است و هیچ صحبتی در مورد زمان رفع مشکلات نیز بیان نکرده است. به نظر می رسد که این هفته نیز باز شاهد مشکلات متنوعی در اجرای بازی Red Dead Redemption 2 باشیم تا اینکه آپدیت جدید منتشر شود. قرار است که محتوای جدید Red Dead Online نیز به زودی منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.