epic-games-quixel
یحیی رحیمی

Epic Games کمپانی Quixel را خریداری کرد: توسعه راحت‌تر بازی‌ها

یحیی رحیمی 22 آبان 1398 بدون دیدگاه
414 بازدید

کمپانی Epic Games امروز به طور رسمی خبر خرید شرکت Quixel را منتشر کرد. این کمپانی در سال 2011 تاسیس شده است و هدف اصلی آن نیز سرعت بخشیدن به فرایند ساخت محیط های دیجیتالی توسط ارایه نمونه های سه بعدی است. Epic Games با این خرید می تواند به کتابخانه و اطلاعات کامل این کمپانی دست پیدا کند و توسعه دهندگان موتور Unreal Engine نیز می توانند از حدود 10 هزار نمونه فوتوگرامتری دوبعدی و سه بعدی استفاده کنند.

شرکت Quixel بیش از 100 کارمند مختلف در 6 کشور متفاوت دارد و جالب است که کمپانی هایی مانند Bungie، NaughtyDog، EA Diceو SEGA از کمک این شرکت استفاده می کنند و بارها برای فوتوگرامتری از داده های آن‌ها استفاده کرده اند. قرار است که این کارمندان جدید به Epic Games پیوندند اما هنوز مرکز اصلی شرکت در سوئد باقی خواهد ماند و نیازی به انتقال آن به ایالات متحده آمریکا نیست و شرکت هنوز یکپارچگی خود را حذف کرده است.

Quixel Megascans یک کتابخانه بسیار بزرگ شامل اسکن های با کیفیت بالاست که می تواند کمک بسیار بزرگی به پروژه توسعه موتور Unreal Engine کند. این اسکن ها از درخت و طبیعت گرفته تا سطوح ناصاف و عجیب و غریب را شامل می شود. جالب است که این شرکت مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که نحوه استفاده موتور Unreal Engine را از مگا اسکن ها را شرح می داد و آنجا شاهد پیشرفت فوق العاده ای بودیم. به نظر می رسد که Epic Games با دیدن همین توانایی ها مشتاق به خرید این کمپانی شده است.

حالا توسعه دهندگان نیز می توانند به صورت رایگان از ابزارهای Quixel استفاده کنند. مدیر عامل Epic Games خرید Quixel را مهم قلمداد کرده است و این سطح از اسکن های متعدد را بی نظیر خوانده است. نظر شما در مورد این خرید جدید چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.