Alan Wake
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Alan Wake 2 با حمایت مالی Epic Games منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 12 فروردین 1400 1 دیدگاه
258 بازدید

بر اساس شایعات مطرح‌شده، شرکت Epic Games برنده مزایده انتشار بازی Alan Wake 2 شده و استودیو Remedy Entertainment فرایند ساخت را شروع کرده است. این استودیو مدتی پیش حق نشر بازی Alan Wake را صاحب شد و از آن زمان تابه‌حال منتظر دریافت خبرهای تازه‌ای در مورد نسخه بعدی این فرانچایز هستیم. به گفته جف گراب از وب‌سایت VentureBeat، نسخه بعدی بازی در دست‌ساخت است و قرار است به‌زودی اطلاعات بیشتری دریافت کنیم.

جف گراب با انتشار توییت تازه‌ای از پروژه‌ای معرفی نشده که هزینه ساخت آن توسط شرکت Epic Games تأمین خواهد شد خبر داده است. استودیو Remedy برای تأمین هزینه‌های بازی یک مزایده به راه انداخته است و این شرکت اپیک بوده که بالاترین پیشنهاد را داده است. دقیقاً یک سال پیش بود که در مورد دو بازی معرفی نشده که برای نسل بعدی کنسول‌ها منتشر می‌شوند از سوی رمدی باخبر شدیم و آن زمان گفته شد که ناشر این بازی‌ها، اپیک گیمز خواهد بود. استودیو تولیدکننده در کنار دریافت حق ساخت کامل بازی، در سود نهایی هم به‌صورت نصف نصف شریک خواهد بود.

Alan-Wake

این استودیو همچنان حق مالکیت بازی Alan Wake را بر عهده خواهد داشت و در ساخت بازی Alan Wake 2 هم آزادی کامل خواهد داشت. ازآنجایی‌که استودیو خبر از اتصال دنیای دو بازی Alan Wake و Control در پروژه بعدی خود داده است، ساخت بازی آلن ویک 2 دور از عقل نخواهد بود. بر اساس گفته‌های جف گراب، این بازی دقیقاً همان دنباله‌ای خواهد بود که طرفداران به دنبال آن هستند. در حال حاضر تاریخ معرفی رسمی بازی مشخص نیست و باید منتظر خبرهای بیشتری بمانیم.

بازی آلن ویک یک عنوان دلهره‌آور با داستانی بی‌نظیر است که توسط استودیو رمدی توسعه‌یافته و به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال 2010 شناخته شد. این اثر داستانی ترسناک که از ساخته‌های سم لیک است، با حمایت بازی بازها مواجه شد و علاقه‌مندان این بازی، مدت‌هاست به دنبال تجربه نسخه دوم هستند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    sara

    مهمان

    سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید

    پاسخ دهید