Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل ششم – هفته‌ی دوم

کیوان آمیرزاده 17 مهر 1397 بدون دیدگاه
1,533 بازدید

چالش‌های هفته‌ی دوم فصل ششم بازی Fortnite منتشر شد و در این مقاله قصد داریم تا شما را در کامل کردن این چالش‌ها راهنمایی کنیم.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- تمام مناطق خراب شده توسط مکعب را مشاهده کنید.

در فصل قبل، مکعب بزرگ بنفشی که در بازی وجود داشت، در 7 منطقه‌ی مختلف در بازی علامت‌های خاصی قرار داد که آن محل‌ها هم اکنون کاملاً خراب شده‌اند و بر روی نقشه مشخص هستند. شما باید در این مناطق فرود بیایید و از آن‌ها دیدن کنید. همه‌ی این مناطق را در یک بازی می‌توانید مشاهده کنید اما زمان نسبتاً زیادی خواهد برد.

Fortnite

2- از 3 Shadows Stone در بازی‌های مختلف استفاده کنید.

هنگامی که برای کامل کردن چالش اول وارد محیط‌های خراب شده رفتید، سنگ‌های معلقی را پیدا خواهید کرد که با استفاده کردن آن‌ها، غیب خواهید شد و با یک حالت روح مانند برای مدت کوتاهی بازی خواهید کرد. البته این حالت به راحتی قابل کنسل کردن است و برای غافلگیر کردن دشمنان، یک آیتم بسیار کاربردی به حساب می‌رود. شما باید در 3 بازی مختلف از این سنگ‌ها استفاده کنید تا این چالش را به اتمام برسانید.

3- چالش‌های مرحله ای (مرحله اول: کشتن یک دشمن با Assault Rifle معمولی)

در مرحله‌ی اول این چالش، باید به سراغ Assault Rifle های معمولی بروید که البته از معمولی منظور نوع این اسلحه است. برای مثال کشتن دشمنان با Scar نیز مرحله‌ی اول این چالش را جلو خواهد برد. مرحله‌ی دوم کشتن یک نفر با Burst Assault Rifle است که منظور همان Assault Rifle هایی است که هم‌زمان سه تیر به سمت دشمن می‌زنند. در نهایت شما باید یک دشمن را با استفاده از Assault Rifle های دارای صدا خفه‌کن بکشید تا این چالش مرحله‌ای را به پایان برسانید. حواستان باشد که در هر بازی فقط یک مرحله را می‌توانید جلو ببرید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- یک دشمن را در فاصله‌ی حداقل 50 متری بکشید.

حواستان باشد که 50 متر عدد بسیار بزرگی حساب نمی‌شود و لزومی ندارد که شما با اسلحه‌های Sniper Rifle دشمنان را بکشید. برد Assault Rifle ها بیش از 50 متر است و شما به راحتی می‌توانید دشمنان در این فواصل را با Assault Rifle بکشید. فقط حواستان باشد که هدف کشتن دشمن است و نه آسیب‌رسانی به آن‌ها پس اگر دشمن شما بیش از اندازه دور است یا از دید شما به راحتی می‌تواند خارج شود تا نزدیک‌تر نشدن به او، شروع به تیراندازی نکنید. 50 متر در بازی به عنوان Medium Range به حساب می‌آید.

5- با Pistol ها به میزان 500 واحد به دشمنان آسیب‌رسانی کنید.

راهی بهتر از فرود در Tilted Towers وجود ندارد! سریع در این مکان فرود بیایید و با استفاده از Pistol ها به دشمنان بدون سلاح آسیب برسانید. هدف در این چالش آسیب‌رسانی است پس اگر هدف شما فرار کرد، او را دنبال نکنید که ممکن است کشته شوید. حالت Squad بهترین مود برای کامل کردن این چالش است.

Fortnite

6- سه نفر را با SMG بکشد.

این بار وارد مود Solo شوید و با فرود در Greasy Grove یا Retail Row، به راحتی SMG پیدا کنید و دشمن مورد نظرتان را از پا درآورید.

7- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: به میزان 200 واحد با اسلحه‌ی Hunting Rifles به دشمنان آسیب وارد کنید)

یکی از راحت‌ترین کارها این است که در Shifty Shaft فرود بیایید و اگر یک Hunting Rifle پیدا کردید، به سمت تپه‌ی نزدیک به Tilted Towers بروید و به راحتی به دشمنان زیادی که در حال حرکت هستند، آسیب وارد کنید. در نهایت نوبت به ستاره‌ی مخفی این هفته می‌رسد که در عکس به وضوح می‌توانید مکان دقیق آن را مشاهده کنید. این ستاره بر روی یک کالسکه نزدیک Paradise Palms است.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.