kojima
یحیی رحیمی

اهدای رکورد گینس بیشترین تعداد فالور کارگردان بازی به هیدئو کوجیما

یحیی رحیمی 20 آبان 1398 بدون دیدگاه
580 بازدید

همه ما هیدئو کوجیما، کارگردان و خالق سری بازی Metal Gear Solid و همچنین بازی جدید Death Stranding را می شناسیم. او که یکی از دیوانه های دنیای بازی های ویدیویی شمرده می شود، حالا جایزه بزرگی دریافت کرده است. او حالا رکورد گینس بیشترین تعداد فالور میان کارگردان بازی های ویدیویی را در دست دارد.

بخش ژاپن جایزه گینس رکورد بیشترین تعداد فالور را به دلیل داشتن بیش از 2 میلیون و 800 هزار فالور توییتر و همچنین حدود 900 هزار فالور اینستاگرام به هیدئو کوجیما اهدا کرده است. این موضوع توسط خود استودیو Kojima Productions نیز در توییت جداگانه ای تایید شده است و به نظر کوجیما از این واقعه بسیار خوشحال باشد.

کمیته ژاپن گینس نیز در توییتی به زبان اصلی از کوجیما تقدیر کرده است و دریافت این جایزه را به او تبریک گفته است. کوجیما قبل از عرضه بازی Death Stranding شروع به یک تور جهانی برای بازی کرده است و تا به حال مصاحبه های مختلفی با او انجام شده است و باید دید که نظر او در مورد این جایزه بزرگ و جالب چیست.

hideo kojima

تریلر هنگام عرضه بازی نیز بحث های زیادی را برانگیخت و بسیاری باور داشتند که این تریلر کل داستان را لو داده است. کوجیما باور دارد که این تنها یک تریلر سینمایی برای درک بهتر داستان بازی بوده است و کسی چیزی را از دست نداده است. بازی Death Stranding پیرامون سفر اعجاب انگیز شخصیت Sam است که از یک سوی ایالات متحده شروع به سفر می کند و هدفش نیز چسباندن تمام کلونی های انسانی منزوی در سراسر این کشور پهناور است.

کوجیما همچنین کار روی بازی بعدی خود را شروع کرده است و از ورود به سینما نیز صحبت کرده است و ممکن است چند سال آینده شاهد عرضه یک فیلم سینمایی از طرف او باشیم. به هر حال کوجیما مدام در حال فکر به پروژه های بعدی است و باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.