Need for Speed Heat
یحیی رحیمی

نمره‌های بازی Need for Speed Heat از سوی وب‌سایت‌های مطرح: رگ آخر هیجان

یحیی رحیمی 20 آبان 1398 بدون دیدگاه
1,864 بازدید

بازی Need for Speed Heat چند روز دیگر منتشر شد و منتقدان بازی های ویدیویی نیز با تفنگ های پرشان به بازی توپیده اند. آخرین نسخه از سری Need for Speed روی مسابقه رانی غیرقانونی تمرکز دارد. شهر بازی یک نسخه بازسازی شده از میامی ایالات فلوریدای آمریکاست.

از جمله ویژگی های جدید بازی می توان به چرخه شب و روز اشاره کرد. این قابلیت به بازیکن اجازه می دهد در روز با مسابقات کم خطری سر و کله بزند و اوج هیجان را در مسابقات خطرناک و غیرقانونی شب تجربه کند. هدف اصلی استودیو Ghost Games تکرار تجربه قدیمی بازی است و حالا می توان نظر منتقدان را در این مورد شنید.

IGN – 8

در حالی که بازی Need for Speed Heat بیشتر شبیه موازییک چینی یک سری ایده های موجود به جای ایجاد یک حس اختصاصی و جدید است، استودیو Ghost Games توانسته این ایده ها را از دل یک فرانچایز 25 سال بیرون بکشد و به بهترین شیوه از آن‌ها استفاده کند. این بازی جذاب تر از چیزی بود که فکر می کردم و قطعا بهترین نسخه Need for Speed در سالهای اخیر است.

GamesRadar – 7

Need for Speed Heat

داستان بازی تنها در چند ساعت تمام می شود و این بخش آنلاینش است که هنوز حس سرگرم کننده بودن را حفظ می کند. بازی پر از تله های سرعت، بیلبوردهای جذاب و حتی فلامینگو است! اگر عاشق ماشین های اسپرت شده هستید، قطعا اوقات خوشی خواهید داشت. بازی به هیچ وجه افتضاحی که فکر می کردم نیست و تازه بعد از 15 ساعت است که لذت بخش تر می شود اما نسخه Heat قطعا از نسخه های قبلی یک سر و گردن بالاتر است.

USgamer – 6

Need for Speed Heat

Need for Speed Heat ترکیببی از تمام نسخه های قدیمی این فرانچایز است. بخش از Payback، بخش از Rivals و تمام نسخه های قدیمی تر در آن دیده می شود. نتیجه نهایی نیز یک فنداسیون خوب است که البته با مشکلاتی در هوش مصنوعی و همچنین کمبود تنوع مسابقات و دنبال کردن های ضعیف پلیس دست و پنجه نرم می کند. بازی عالی نیست و ممکن است نسل بعدی کنسول های بتواند کمی هیجان به آن بدهد.

VG247 review – 4/5
IGN – 8
Tech Advisor – 3/5
Stevivor – 7
GamesRadar – 7
USgamer – 6

need for speed meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.