دانلود بازی Assetto Corsa Competizione American Track برای PC
دانلود بازی Assetto Corsa Competizione American Track برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Assetto Corsa Competizione American Track برای PC

پارسی گیم 19 تیر 1401 1 دیدگاه
11,459 بازدید

دانلود بازی Assetto Corsa Competizione American Track برای کامپیوتر

بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین سواری بدون شک جایگاه ویژه‌ای در قلب گیمرها دارند. زمانی که بحث بازی‌های شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی به میان بیاید، قطعاً آثار زیادی وجود دارند که بتوانند به شکلی حرفه‌ای با هم رقابت کرده و هر کدام ادعای تاج پادشاهی را کنند. با این حال اثر ساخت استودیوی Kunos Simulazioni بدون شک در لیگ متفاوتی قرار دارد. بازی Assetto Corsa Competizione یکی از دقیق‌ترین، واقع‌گرایانه‌ترین و جذاب‌ترین تجربیات مسابقات ماشین‌های اسپورت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این بازی از به‌روزترین تکنولوژی روز و دقیق‌ترین جزئیات ممکن در موضوع خود بهره می‌برد.

بازی Assetto Corsa Competizione با سایر عناوین معمولی ماشین سواری تفاوت زیادی دارد. این بازی تنها برای به رخ کشیدن جزئیات و واقعی بودن ساخته شده و مناسب خیلی از گیمرهای ساده طلب نیست. اگر می‌خواهید تا در نقش یک راننده ماشین اسپورت قرار گرفته و تمام مسابقه را از چشمان او مشاهده کنید، این بازی برای شما ساخته شده است. علاوه بر تمامی قابلیت‌های تکنیکی که در این بازی قرار دارد، ویژگی‌هایی مانند کنترل پیچیده که شباهت زیادی به کنترل یک ماشین واقعی دارد، جزئیات دقیقی که در طراحی ماشین‌ها و محیط مسابقه به کار رفته و کلی ویژگی دیگر، باعث تبدیل این بازی به یک شاهکار شده است.

از نظر گرافیکی و طراحی پیست‌های مسابقه، کمتر بازی ای می‌تواند با Assetto Corsa Competizione رقابت کند. این حجم از جزئیات که در طراحی خودروها مشاهده می‌شود باورنکردنی است. به واسطه انتظار بسته الحاقی American Track Pack نیز بازی وارد مرحله‌ای جدید از شگفتی شده است. این بسته الحاقی بزرگ‌ترین پیست‌های مسابقه ماشین سواری آمریکایی را به بازی اضافه می‌کند که هزاران متر مربع را پوشش داده و چالش‌های جدیدی برای بازیکنان حرفه‌ای ایجاد می‌کنند. در نهایت می‌توان گفت که هیچ بازی مسابقه‌ای جذاب‌تری نسبت به Assetto Corsa Competizione نمی‌توانید پیدا کنید و نباید آن را از دست بدهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Assetto Corsa Competizione British GT Pack و NASCAR Heat 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Assetto Corsa Competizione American Track برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 x64 20H2 (October 2020 Update)
Processor: Intel Core i5-4460 or AMD FX-8120
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 4GB, Radeon RX 460 4GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Sound Card: Integrated

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 x64 – 21H2
Processor: Intel Core i5-8600K or AMD Ryzen 5 2600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1070 8 GB, Radeon RX 580 8GB
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: Integrated

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The American Track Pack DLC for Assetto Corsa Competizione features three of the most iconic circuits from the United States of America.
COTA – Circuit of the Americas
The project for the first US-based circuit aiming to cater for all major track racing series started back in 2010, in Austin (Texas). The circuit features some highly complex sections, driven at very high average speeds. At 5.5 kilometres long, it is situated on a hilly area, which brings some very impressive short braking zones mixed with straights where it is easy to gain speed in an incredibly short amount of time. With all major events selling out, the circuit is close to the hearts of the locals, holding a record attendance of 400,000 people in a single race weekend.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    sorosh

    مهمان

    دکمه های بازی خیلی بد تعریف شده بطوری که 2 روز روش کار کردم ماشین از جاش تکون نخورد هم با کیبورد هم دسته تو تنظیماتشم قسمت کنترل هر کاری کردم درست نشد

    پاسخ دهید