death-stranding
یحیی رحیمی

کوجیما اطلاعات جدیدی در مورد آیتم‌ها و زبان داخل Death Stranding به اشتراک گذاشت

یحیی رحیمی 13 خرداد 1398 بدون دیدگاه
707 بازدید

تریلر اخیر بازی Death Stranding پر از جزئیات ریز و درشت بود اما بازهم سوالات زیادی باقی مانده است و همه منتظر جواب هستیم. سونی و کوجیما به خوبی کار خود را پیش برده اند و تقریبا همه چیز در مورد بازی از المان های آنلاین تا خلاصه ای در مورد گشت و گذار در بازی را به اشتراک گذشته اند اما کوجیما دوباره اطلاعات جدیدی را منتشر کرده است.

او در یک سری توییت های پشت سر هم در مورد Death Stranding صحبت کرده است. در توییت اولی او در مورد عینک آفتابی و کلاهی که شخصیت Sam که توسط Norman Reedus بازی شده است دیده می شود. کوجیما در این مورد گفته است که بازیکنان می توانند چنین ابزاری را در طول گیم پلی به دست بیاورند و استفاده کنند و به عنوان یک ابزار نیز می شود از آن‌ها استفاده کرد.

از آنجا که بخش های سینمایی در داخل خود بازی رندر خواهند شد، در نتیجه با پوشیدن یکی از این آیتم ها، در تریلرهای بین مراحل نیز آن را خواهید و در کل بازی واقعا پویاست. البته کوجیما گفته است که اگر آیتم مورد استفاده شما خیلی بی ربط باشد، آنگاه قرار نیست که از آن در کاتسین استفاده شود.

در توییت دومی نیز کوجیما در مورد زبان بازی Death Stranding صحبت می کند. او خاطر نشان کرده است که نسخه ژاپنی بازی، دارای صدای با زبان انگیسی به همراه زیرنویس ژاپنی و همچنین خود دوبله ژاپنی خواهد بود و در نتیجه نگران چیزی نباید بود. کوجیما اخیرا در آخر توییت هاش از عبارت فردا در دستان توست استفاده می کند و احتمالا منظورش همان پلات اصلی بازی و متصل ساختن افراد دور افتاده از هم و ساخت یک آینده متحول شده است.

گفتنی است که Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر برای کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.