No-More-Heroes-3
یحیی رحیمی

استودیو Suda 51: ساخت No More Heroes 3 حدود 35 تا 40 پیشرفت کرده است

یحیی رحیمی 15 آبان 1398 بدون دیدگاه
435 بازدید

سری بازی No More Heroes طرفداران زیادی دارد و مدتی است که فرایند ساخت نسخه سوم آن شروع شده است. حالا استودیو Suda 51 در آخرین بیانیه خود، اطلاعات جدیدی از روند تولید بازی No More Heroes 3 منتشر کرده است و به نظر هنوز راه زیادی تا دریافت بازی داشته باشیم.

استودیو گفته است که هنوز حدود 35 تا 40 درصد از بازی No More Heroes 3 تکمیل شده است. همچنین این بازی از بزرگ ترین های استودیو نخواهد بود:

این بازی قطعا یک عنوان جهان باز بسیار بزرگ تر از نسخه های پیشین است اما باید به یاد داشته باشید که ما یک استودیو متوسط از لحاظ اندازه هستیم. نیاز به توانایی، ذکاوت و منابع فوق العاده زیادی برای ساخت یک بازی جهان باز است و قرار نیست که به اندازه بازی های ساخته شده توسط کمپانی های یوبی‌سافت یا Rockstar باشد.

استودیو در ادامه برگشت کنترل های حرکتی را به این بازی تایید کرده است و به نظر اضافه کردن آن‌ها به لطف قابلیت های کنسول Nintendo Switch است. همچنین نوبائوکی کانکو نیز وظیفه ساخت موسیقی پشت زمینه بازی را برعهده دارد:

دقیقا همان اندازه که از یک نسخه No More Heroes انتظار دارید، مراحل فرعی ایجاد کرده ایم و البته که یک سری بخش های اضافی نیز در بازی به کار رفته است. این بخش ها نیز چیزی بزرگ تر خواهند بود. چیزی کاملا متفاوت با استاندارد مینی بازی هایی که تا به حال دیده اید.

همچنین گفته شده است که سال آینده میلادی یک سری تصاویر از این بازی عرض خواهد شد و فعلا خبری نیست. همچنین باس های بازی No More Heroes 3 نیز چالش بسیار سختی را برای شما ایجاد خواهند کرد و باید منتظر نهایی شدن بازی باشیم. بازی No More Heroes 3 قرار است در سال 2020 روی کنسول Nintendo Switch عرضه شود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.