تاریخ انتشار No More Heroes 3 کامپیوتر
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی No More Heroes 3 برای کامپیوتر اعلام شد

یحیی رحیمی 29 تیر 1401 بدون دیدگاه
163 بازدید

بازی No More Heroes 3 از یازدهم اکتبر (19 مهر) دیگر به عنوان بازی انحصاری نینتندو سوییچ شناخته نمی‌شود و راهی دیگر پلتفرم‌های سه‌گانه می‌شود. ماجراجویی تراویس تاچ‌داون به‌زودی برای کاربران کامپیوتر از طریق استیم در دسترس خواهد بود و مالکان کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن نیز می‌توانند همان روز ماجراجویی را شروع کنند.

به گزارش پارسی گیم، شرکت XSEED Games رسماً از تاریخ انتشار No More Heroes 3 برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر رونمایی کرد. این بازی قرار است برای کنسول‌های نسل هشتم همچون PS4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود و از طریق قابلیت Smart Deliver در اختیار کنسول‌های نسل جدید قرار گیرد. گفتنی است نسخه کامپیوتر نیز از طریق استیم و همچنین فروشگاه مایکروسافت به فروش خواهد رفت.

استودیو به همراه اعلام تاریخ انتشار، تریلر تازه‌ای را منتشر کرد که اندکی از فضا و داستان را توضیح می‌دهد و بازی‌کنان دیگر پلتفرم‌ها را آماده تجربه بازی جدید می‌کند. گفتنی است بازی جدید استودیو Grasshopper در ماه اوت سال 2021 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. شایعاتی در مورد احتمال انتشار بازی دیگر پلتفرم‌ها منتشر شد و سپس در ماه آوریل بود که ناشر از انتشار No More Heroes 3 برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین کامپیوتر خبر داد.

تاریخ انتشار No More Heroes 3 کامپیوتر

نسخه فیزیکی No More Heroes 3

خبر خوب آن است که نسخه کامپیوتر با گرافیک بهتر و همچنین نرخ فریم بیشتر منتشر می‌شود و مهم‌تر از همه، زمان بارگذاری و اجرای بازی نیز کاهش پیدا کرده است. No More Heroes 3 از قدرت سخت‌افزار کنسول‌های جدید استفاده می‌کند و این بدین معنی است که نسخه سوییچ دیگر برای تجربه پیشنهاد نمی‌شود. ناشر از نسخه فیزیکی بازی با قیمت 60 دلار رونمایی کرد که شامل دیسک بازی به همراه آرت‌بوک و یک CD از موسیقی متن به همراه پلاک خودرو مخصوص و یک سری آرت‌های زیبا است. این آرت‌ها توسط یوسوکه کازوکی، طراح اصلی بازی خلق شده‌اند.

گفتنی است بازی No More Heroes 3 اتفاقات نه سال پس از وقایع بازی دوم را روایت می‌کند. شخصیت اصلی آن به نام تراویس تاچ‌داون بار دیگر به دنبال دستیابی و شکار برترین قاتلان جهان است. این بار قرار است که جلوی نیروهای شیطانی خارج از کره زمین قرار بگیرد که به دنبال کنترل زمین هستند. منتقدان هنگام انتشار بازی نوشتند که شماره سوم آن حس و حال نسخه‌های پیشین را از دست داده و البته اگر بازی‌های قبلی را دوست داشتید؛ حتماً از این‌یکی نیز خوشتان خواهد آمد.

دیسک بازی No More Heroes 3

همان‌طور که خواندید، تاریخ انتشار No More Heroes 3 برای کامپیوتر، روز 19 مهر اعلام شده و پاییز امسال می‌توانید ماجراجویی تازه را شروع کنید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.