Detroit Become Human
یحیی رحیمی

اسکرین شات هایی از اجرای Detroit: Become Human روی PC منتشر شد

یحیی رحیمی 15 آبان 1398 بدون دیدگاه
898 بازدید

استودیو Quantic Dream مدتی تنها به ساخت بازی های انحصاری سونی می پرداخت. چند ماه پیش قراردادی جدید به ثبت رسید و بر اساس آن قرار بود که بازی های این استودیو برای پلتفرم PC نیز عرضه شوند. با این حساب بازی های Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human برای مدتی در انحصار Epic Games Stiore خواهند بود.

دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls تاریخ عرضه مشخصی دارند اما تاریخ رسمی عرضه بازی Detroit: Become Human هنوز گفته نشده است و قرار بود که پاییز 2019 شاهد عرضه آن باشیم. پاییز نیز حالا به نیمه رسیده است و هنوز خبری در مورد این بازی در دسترس ما قرار نگرفته است. امروز اما David Cage که مدیرعامل این استودیو است در توییت کوتاهی، تصویری از شخصیت Connor در بازی را منتشر کرده است.

این توییت اولین اسکرین شات Connor روی نسخه PC بازی است. تا به حال تصویر چندانی از این بازی عرضه نشده است. در متن توییت نیز بیان شده است که حالا تیم استودیو در حال آخرین تست های خود هستند و قرار است به زودی اطلاعات رسمی در مورد تاریخ عرضه بازی منتشر شود و به نظر می رسد که فاصله چندانی با آن روز نداریم.

connor detroit

این اسکرین شات نیز به طرز عجیببی پرجزئیات است و می توان حالت موهای شخصیت Connor را به صورت کامل دید. این میزان از جزئیات نیز واقعا بی سابقه است و به نظر می رسد که باید سیستم خوبی نیز برای بازی سرهم کنیم. همان طور که گفتیم بازی در مراحل پایانی خودش به سر می رسد و به نظر ماه دیگر شاهد عرضه Detroit: Become Human برای PC خواهیم بود.

در حال حاضر بازی Detroit: Become Human در دسترس کاربران PS4 است و قرار است امسال نیز به وسیله Epic Games Store برای PC عرضه شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.