Cyberpunk-2077-Keanu-Reeves
یحیی رحیمی

کیانو ریوز درخواست حضور دوبرابر در بازی Cyberpunk 2077 را کرده است

یحیی رحیمی 14 آبان 1398 بدون دیدگاه
859 بازدید

بدون شک بازی Cyberpunk 2077 از آن دسته بازی هایی است که قرار است دنیای بازی های ویدیویی را منفجر کند و طرفداران بسیار زیادی را هنگام عرضه در سال 2020 به سمت خود بکشاند. همین الان هم بسیاری از این بازی جذاب صحبت می کنند و تحلیل گران نیز باور دارند که این بازی جذاب در سال اول خود به فروش 20 میلیون نسخه ای دست خواهد یافت.

خبرها و شایعات زیادی پیرامون بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد و همچنین حضور کیانو ریوز در بازی نیز به این شایعات و همهمه ها افزود. کیانو در نقش شخصیت Johnny Silverhand حضور دارد و معرفی او به عنوان یکی از کاراکترهای بازی در E3 امسال کولاک کرد. به نظر می رسد که او نقش خود را بسیار دوست دارد و برای همین تقاضای حضور بیشتر در بازی را دارد.

اخیرا یکی از خبرنگاران TGCOM 24 در صفحه فیس بوک خود اعلام کرده است که با صداپیشه ایتالیایی بازی به نام Luca Ward مصاحبه ای داشته است و او نیز فاش ساخته که کیانو ریوز عاشق شخصیت خود است و برای همین از استودیو CD Projekt RED خواسته است که میزان حضور نقش او را گسترش دهند و به نوعی نقش او را برجسته تر سازند. استودیو نیز با خوشحالی این درخواست را قبول کرده است و همین باعث شده است که جلسات دوبله بازی نیز بیشتر شود و برای همین است که Ward دوباره برای دوبله ایتالیایی بازی فراخوانده شده است.

ما می دانیم که Johnny Silverhand نقش مهمی در بازی Cyberpunk 2077 دارد اما به نظر می رسد که در پله او این چنین نبوده است و این درخواست خود کیانو ریوز بوده است که باعث برجسته کردن نقشش در بازی شده است. به هر حال بازی Cyberpunk 2077 در 16 مه 2020 برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.