horizon-zero-dawn
یحیی رحیمی

دنباله بازی Horizon Zero Dawn در دست ساخت است

یحیی رحیمی 14 آبان 1398 بدون دیدگاه
509 بازدید

بازی Horizon Zero Dawn موفقیت بی حد و شماری میان طرفداران بازی های ویدیویی کسب کرد. این بازی توانست در مدت کوتاهی به فروش بیش از 10 میلیون نسخه برسد که برای یک فرانچایز جدید فوق العاده است. به نظر می رسد که استودیو Guerrilla Games فرایند ساخت نسخه جدید را شروع کرده است و آگهی استخدام جدید، خبر از قطعی شدن ساخت این بازی می دهد.

استودیو اخیرا آگهی استخدامی با 15 مقام شغلی موردنیاز منتشر کرده است که مقام های مختلفی را در استودیو نشان می دهد. استودیو نیاز به برنامه نویس، طراح انیمیشن و طراح داستان دارد. البته گفتنی است که در این آگهی هیچ صحبتی از بازی Horizon Zero Dawn 2 نشده است اما در توضیح فرصت های شغلی ایجاد شده، گفته شده است که استودیو به دنبال 4 تیم جدید و متعهد برای ساخت محیط های خیره کننده از Horizon است.

قرار است یک تیم روی ساخت محیط سبز و درخت ها کار کند و گروه دیگری نیز باید مدل های سه بعدی از دنیای واقعی بسازند که در یک کلام فوق العاده باشد و بتواند در بنچ مارک های گرافیکی صنعت بازی های ویدیویی رقابت کند. همانطور که دقت کردید، اسم Horizon در این لیست به کار رفته است و قطعا Guerrilla در حال ساخت بازی با تمرکز روی این فرانچایز است. با توجه به اینکه تا به حال بسته های الحاقی زیادی برای بازی عرضه شده اند، بعید است که همه این تلاش ها برای Horizon Zero Dawn باشد.

اگر چه خوب است می بینیم که استودیو در حال ساخت پروژه ای مرتبط با همین فرانچایز است. چند ماه پیش نیز از شخصیت موجود در DLC بازی شنیدیم که نسخه دوم آن در حال ساخت است. به احتمال زیاد Horizon Zero Dawn 2 برای عرضه روی کنسول PS5 آماده خواهد شد زیرا که دیگر مجالی برای عرضه آن نمانده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.