the-last-of-us-part-2
یحیی رحیمی

نویسنده The Last of Us Part 2 از تاثیر خشونت روی داستان می گوید

یحیی رحیمی 13 آبان 1398 بدون دیدگاه
589 بازدید

در چند سال گذشته، صحبت های زیادی پیرامون میزان خشونت به کار رفته در بازی The Last of Us Part 2 بیان شده است. به نظر بسیاری این میزان خشونت لازم نیست و بیش از حد. اگر چه در هفته های اخیر ما اطلاعات زیادی در مورد بازی دریافت کردیم و مشخص شد که استودیو NaughtyDog عمدا در حال تزریق خشونت به بازی است تا تم نفرت و انتقام بازی را کامل کند و همچنین بازیکنان را نیز از اعمال و تصمیم هایشان ناراحت کند.

برای نمونه هر فردی که در The Last of Us Part 2 می کشید دارای یک اسم واقعی است و هنگامی که واقعا آن‌ها را می کشید، دوستان یا همکارانشان اسمشان را صدا می زنند و از مرگشان ناراحت می شوند. حتی هر سگ وحشی که خواهید کشت نیز دارای اسم خواهد بود. این نوع از جزئیات در هیچ بازی به کار نرفته است و همه اینها به دلیل ایجاد حس همدردی با شخصیت های بازی است. همکار نویسنده اصلی بازی به نام Halley Gross در جدیدترین مصاحبه خود گفته است:

از یک طرف می خواهیم که هم دردی را با شخصیت ها پیش ببریم اما می خواهیم که چالش را برای Ellie نیز افزایش دهیم. هر بار که شما با موقعیتی مواجه می شوید که شما را مجبور به مبارزه و تیراندازی می کند، دیگر خبری از NPC های بی اسم و نشان نیست. حالا شما به او شلیک کرده اید و دوستانش نیز در حال صدا زدن اسمش هستسند و برای همین باید تاثیر خشونت خود را بهفمید.
در آخر داستان در مورد یک چرخه از خشونت است. اما فراتر از آن، دیالوگ نیز تاثیر زیادی روی داستان و خود روح شما دارد.

قرار است که بازی The Last of Us Part 2 روز 29 مه 2020 برای PS4 عرضه شود. نظر شما در مورد خشونت به کار رفته در بازی چیست؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.