بازی Gran Turismo 7
محمد صادق شجاعی

بیش از 400 اتومبیل در بازی Gran Tursimo 7 در دسترس خواهند بود

محمد صادق شجاعی 5 آبان 1400 بدون دیدگاه
451 بازدید

سری Gran Turismo به عنوان شبیه‌ساز رانندگی پلتفرم پلی استیشن، همواره طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌های مختلف را در اختیار بازیکنان قرار داده تا با استفاده از آن‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کنند. تازه‌ترین اثر این سری یعنی بازی Gran Turismo 7 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این اثر دارای بیش از 400 خودرو است.

کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi)، خالق سری گرن توریسمو، در قالب ویدیویی که از بازی گرن توریسمو 7 منتشر شده، اعلام کرده است که این اثر شامل بیش از 400 ماشین مختلف از جمله برخی از «جذاب‌ترین خودرو‌های تاریخ ماشین‌سواری» خواهد بود. علاوه بر این، ویدیو مذکور که در کانال رسمی پلی استیشن در یوتیوب منتشر شده، تعدادی از ماشین‌های بازی Gran Turismo 7 را به نمایش می‌گذارد.

در بخشی از ویدیو جدید بازی گرن توریسمو 7، یامائوچی توضیح می‌دهد که طبق باور او، بخش مهمی از فرهنگ ماشین‌سواری، امکان جمع‌آوری خودرو‌های منحصر‌به‌فرد با «تاریخچه طولانی» است. در ادامه او می‌گوید که نسخه پلی استیشن 5 بازی مذکور از مدل‌های فوق‌العاده باکیفیتی بهره می‌برد و تعداد بالای آن‌‌ها باعث می‌شود که این نسخه «خاص و ویژه» باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، در جریان ویدیو تازه بازی Gran Turismo 7 مشخص شد که بازیکنان می‌توانند بخش‌هایی از ماشین خود را شخصی‌سازی کنند. بر این اساس، بازیکنان ضمن تقویت و بهبود عملکرد خودرو، می‌توانند طراحی ماشین خود را تغییر دهند. در کنار این ویژگی‌های هیجان‌انگیز، موردی که ممکن است بسیاری از بازیکنان را ناراضی کند، الزام به در اختیار داشتن اتصال اینترنت حتی در بخش تک‌نفره است.

بازی Gran Turismo 7

تعداد مشابه اتومبیل‌های Gran Turismo 7 و Forza Horizon 5

از زمان عرضه آخرین بازی شماره‌دار سری Gran Turismo در حدود هفت سال می‌گذرد و به نظر می‌رسد یامائوچی با ارائه محتوا‌های بسیار و متعدد در بازی گرن توریسمو 7 قصد دارد این وقفه را جبران کند. وجود بیش از 400 خودرو در این اثر از آن جهت اهمیت دارد که نزدیک‌ترین رقیب آن یعنی بازی Forza Horizon 5 نیز دارای تعدادی مشابه از ماشین‌ها است. ماه پیش اعلام شد اثر مذکور در هنگام عرضه شامل بیش از 400 اتومبیل بوده که در قالب بسته‌های الحاقی پس از انتشار، تعداد آن‌ها افزایش خواهد یافت.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ 4 مارس 2022 (13 اسفند 1400) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. اگر جزو آن دسته از طرفداران سری گرن توریسمو هستید که علاوه بر پلتفرم‌های پلی استیشن، کنسول‌های ایکس باکس را نیز در اختیار دارید، می‌توانید در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) بازی فورتزا هورایزن 5 را تجربه کنید. همزمان با آغاز پیش دانلود این بازی، مشخص شد که حجم آن روی کنسول ایکس باکس سری ایکس برابر با 103 گیگابایت است.

نظر شما راجع به تعداد ماشین‌های بازی Gran Turismo 7 چیست؟ آیا اجبار به در اختیار داشتن اتصال اینترنت شما را از تجربه این اثر منصرف می‌کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.