Ps4
یحیی رحیمی

میزان فروش PS4 از Wii و PS1 جلو زد؛ دومین کنسول پرفروش تاریخ!

یحیی رحیمی 9 آبان 1398 بدون دیدگاه
722 بازدید

مدتی پیش بود که میزان فروش کنسول PS4 از صد میلیون عدد عبور کرد. امروز سونی آمار جدیدی از میزان فروش این کنسول فوق العاده متشر کرده است و به نظر می رسد که مرزهای دیگری توسط این کنسول جابه جا شده است و چیزی تا تبدیل به پرفروش ترین کنسول تاریخ نمانده است.

بنا بر صحبت های سونی، میزان فروش کنسول PS4 در سه ماه گذشته حدود 2.8 میلیون عدد بوده است. این به معنی آن است که حالا 102.8 میلیون نسخه از این کنسول به فروش رفته است. این رقم تفاوت زیادی با چند ماه پیش ایجاد نمی کند اما باید گفت که همین باعث شده است که کنسول PS4 در لیست پرفروش ترین کنسول های بازی تاریخ تفاوت زیادی با قبل داشته باشد.

با توجه به آمار جدید، می توان گفت گه PS4 به دومین کنسول بازی پرفروش تاریخ تبدیل شده است. مقام اول در اختیار PlayStation 2 است که بیش از 150 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. حالا می توانیم بگوییم که PS4 از کنسول های Nintendo Wii با 101 میلیون عدد فروش و همچنین PlayStation 1 با 102.5 میلیون فروش جلو زده است. به نظر می رسد که میزان فروش به جایی رسیده است که حتی خود سونی نیز فکرش را نمی کرد و این فوق العاده است.

می توان روند افول فروش کنسول PS4 را نیز به وضوح مشاهده کرد به نوعی که در سه ماه تنها 2.8 میلیون عدد از آن فروخته شده است. اگر با همین روند جلو برویم، احتمالا تا آخر عمر کنسول، فروش 110 میلیون نسخه ای را شاهد باشیم که در نوع خودش فوق العاده است. همه می دانیم که PS5 سال آینده میلادی عرضه خواهد شد و باید دید که این چه تاثیری روی فروش PS4 خواهد داشت. همین الان هم فروش کنسول افت کرده است و بعید است که میزان فروش کل به PS2 برسد. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.