Dragon-Age-4
یحیی رحیمی

بازی Dragon Age 4 تا اوایل سال 2022 عرضه نخواهد شد

یحیی رحیمی 9 آبان 1398 بدون دیدگاه
456 بازدید

استودیو BioWare اوایل سال جاری میلادی، بازی Anthem را به بازارها عرضه کرد. این بازی آنچنان که انتظار می رفت خوب عمل نکرد و حالا استودیو به فکر بازی جدید خود افتاده است. به نظر می رسد که Dragon Age 4 بازی بعدی استودیو است و اگر یادتان باشد، در رویداد The Game Awards 2018 شاهد معرفی بازی بودیم. حالا جزیئاتی از زمان عرضه بازی توسط EA بیان شده است.

دیروز کنفرانس مالی کمپانی EA در جریان بود و در طی آن سرمایه گذاران در مورد بازی های مختلفی از سران کمپانی سوال پرسیدند. یکی از سرمایه گذاران در مورد فرانچایز Dragon Age پرسید و اینکه BioWare در ادامه چه کار خواهد کرد. معاون کل کمپانی EA نیز در جواب گفت که BioWare به سختی در حال تلاش روی این بازی است و البته ممکن است چند سال آینده شاهد عرضه آن باشیم:

باید در نظر داشته باشید که یک نسخه از Dragon Age وجود دارد و توسعه آن نیز در جریان است. ممکن است که بازی بعد از سال مالی 2022 عرضه شود. البته نباید انتظار داشته باشید که این دقیقا تاریخ درستی باشد.

سال مالی کمپانی EA در تاریخ 31 مارس 2022 پایان می یابد و با این حساب Dragon Age 4 در سال مالی بعد از آن عرضه خواهد شد. با این حساب اولین تاریخ 1 آوریل 2022 است. همان طور که در صحبت ها نیز دیده می شود، منظور او دقیق نیست و سال مالی نیز با سال میلادی متفاوت است. به هر حال می دانیم که به این زودی ها شاهد عرضه بازی جدید نخواهیم بود.

از زمان معرفی بازی تا به حال چیزی در مورد آن نشنیده ایم. می دانیم که توسعه Dragon Age 4 در سال 2017 ریبوت شد و اینکه استودیو می خواهد برعکس بازی های Anthem و Mass Effect: Andromeda، یک عنوان بی نقص تولید کند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.