Dragon-Age-4
یحیی رحیمی

BioWare: روند توسعه Dragon Age جدید به کندی پیش می رود

یحیی رحیمی 2 مرداد 1399 بدون دیدگاه
335 بازدید

استودیو BioWare مدت هاست در حال توسعه چهارمین نسخه از بازی Dragon Age است. تا به حال تریلر رضایت بخشی از بازی دریافت نکرده ایم و با وجود ویروس کووید 19 و مشکلات ناشی از آن، لازم است صبر بیشتری داشته باشیم زیرا که تیم توسعه بازی از منزل کارشان را دنبال می کنند.

تولید کننده ارشد استودیو BioWare به نام مارک دارا در توییت جدید خود از روند توسعه بازی Dragon Age 4 گفته است. او تایید کرده است که پاندمی کووید19 باعث به تاخیر افتادن اهداف استودیو شده است و اینکه کار به سختی پیش می رود. تمامی توسعه دهندگان به دورکاری پناه آورده اند و کار تیمی بسیار چالش برانگیز و سخت شده است. چنین چیزی باعث سخت شدن فرایند توسعه بازی شده است اما باز هم پیشرفت های خوبی انجام شده است.

می دانم که بیشتر شما منتظر اخبار Dragon Age هستید و چندان خبری در دست نیست. تنها می توانم بگویم که:
1 – ما در حال کار روی دراگون ایج بعدی هستیم
2- از منزل به کار ادامه می دهیم
3 – دورکاری بسیار سخت تر است
4 – با این وجود در حال پیشرفت هستیم

این اولین خبر از بازی Dragon Age پس از انتشار یک تیزر کوتاه در رویداد EA Play امسال است. هر چند که هنوز هیچ چیز از نسخه جدید نمی دانیم اما EA تصاویری از محیط بازی را منتشر کرده است که کیفیت بصری موتور گرافیکی بازی را نشان می دهد و هیچ اطلاعاتی از آن دستگیرمان نشد.

سوال اصلی آن است که آیا دورکاری باعث به تاخیر افتادن بازی خواهد شد یا خیر. استودیو بازه انتشار بازی را مشخص نکرده است اما شایعات حاکی از انتشار بازی در سال 2022 میلادی دارند. با توجه به آنکه هنوز تاریخ رسمی را از سوی خود BioWare نشنیده ایم، احتمال تغییر این تاریخ بسیار زیاد است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.