مارول
یحیی رحیمی

سونی در حال ساخت یک بازی چند نفره از دنیای مارول است

یحیی رحیمی 5 مهر 1400 بدون دیدگاه
244 بازدید

اتفاقات چند سال گذشته نشان داد که شرکت‌های سونی و مارول رابطه‌ی بسیار نزدیکی با همدیگر دارند و حق استفاده از ابرقهرمان‌های این کمپانی، به سادگی در اختیار پلی استیشن قرار می‌گیرد. برای نمونه بازی Marvel’s Spider-Man 2 با حضور ونوم همراه است و همچنین Marvel’s Wolverine نیز توسط استودیو Insomniac ساخته می‌شود و چنین سطح همکاری تابه‌حال میان هیچ شرکتی وجود نداشته است. این امر باعث شد تا اکانت توییتر ایکس باکس نیز نسبت به وضعیت پیش آمده واکنش نشان دهد و حتی اکانت مارول را آنفالو کند. شایعاتی از ساخت یک بازی چند نفره با همکاری مارول منتشر شده و به نظر می‌رسد که سونی تا آخرین قطره از ابرقهرمان‌های مارول استفاده خواهد کرد.

نیک بیکر در پادکست اخیر XboxEra‌ به بررسی رابطه‌ی نزدیک سونی و مارول پرداخته و پروژه‌های آن‌ها را مورد بحث قرار داده است. او در ادامه ساخت یک بازی چند نفره از دنیای مارول را توسط استودیوهای پلی استیشن مطرح کرده است. او شایعه‌ی ساخت بازی جدید را از منابع مختلفی شنیده و این بازی، جدا از عناوینی خواهد بود که در حال حاضر معرفی شده‌اند. مهم‌ترین ویژگی که آن را از دیگر عناوین موجود جدا می‌کند، قابلیت آنلاین و چند نفره آن است و سونی تابه‌حال، اثری آنلاین از دنیای مارول نساخته است.

نیک بیکر اطلاعاتی در مورد بازی و اینکه روند چند نفره آن چطور خواهد بود، نداده و تنها باور دارد که ساخت آن توسط استودیو Insomniac Games انجام می‌شود. می‌دانید که این استودیو در حال حاضر، دو اثر تراز اول را در دست توسعه دارد و به اندازه‌ی کافی پروژه برای چند سال آینده دارد. البته آگهی استخدامی چند ماه پیش استودیو که نشان از ساخت یک بازی چند نفره برای پلی استیشن 5 داشت، می‌تواند با شایعه‌ی جدید همخوانی داشته باشد.

مارول سونی

در حال حاضر هیچ اطلاعات موثقی از این بازی وجود ندارد و در صورتی که ساخت چنین اثری شروع شده باشد، بعید است تا چند سال آینده از آن اطلاع پیدا کنیم. سونی در طی رویداد پلی استیشن شوکیس، قول معرفی بازی‌های بیشتر در طی سال‌های آینده را دارد و اکثر بازی‌های معرفی شده، مربوط به یکی دو سال آینده بود و واضح است که هنوز راه دور و درازی تا پایان نسل کنسول‌ها مانده است. با توجه به علاقه‌ی سونی به مارول و همکاری نزدیک آن‌ها، بعید نیست که بازی‌های دیگری نیز در دست ساخت باشند. نظر شما چیست؟

منبع:‌GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.