nfs-heat-screenshot
یحیی رحیمی

Need for Speed Heat دارای Loot Box یا مکانیسم های سورپرایزکننده نیست

یحیی رحیمی 25 مرداد 1398 بدون دیدگاه
704 بازدید

دیروز بازی Need for Speed Heat به صورت رسمی معرفی شد و تریلر فوق العاده آن را نیز مشاهده کردیم که حس رقابت در تمام ثانیه های آن حس می شد و همچنین می شد بازگشت بازی به ریشه های خود را درک کرد. قرار است به زودی در نمایشگاه Gamescom امسال، گیم پلی بازی را مشاهده کنیم. اما حالا اطلاعاتی در دست داریم که شما را فوق العاده خوش حال خواهد کرد و این خبر نیز پیرامون مدل بیزینسی بازی است.

توسعه دهندگان Need for Speed Heat در صفحه رسمی بازی در وب سایت Reddit به صحبت های طرفداران واکنش نشان داده اند. بسیاری به شوخی گفته بودند که به جای مکانیسم Speed Car بازی Need for Speed Payback که فوق العاده آزار دهنده بود، حالا قرار است لوت باکس ها را شاهد باشیم و این تفاوتی به حال بازیکنان نخواهد کرد. اگر یادتان باشد، کمپانی EA از سال گذشته درگیر دعواهای حقوقی در مورد این لوت باکس ها بوده است و همین شیوه کسب درآمد نیز باعث شده است که بسیاری نسبت به بازی های EA دل خوشی نداشته باشند.

حالا توسعه دهندگان در جواب این افراد گفته اند که بازی Need for Speed Heat دارای هیچ گونه مکانیسم لوت باکس یا سورپرایز کننده نخواهد بود و تمامی خریدهای درون بازی را می توانید با چشم باز انجام دهید. همچنین ویژگی های جدیدی نیز به کار رفته است که قطعا طرفداران را خوشحال خواهد کرد. از جمله آن‌ها می توان به گزینه های شخصی سازی بیشتر و البته چالش های جالب تر اشاره کرد.

باید دید که EA چه برنامه ای برای بازی دارد و چطور می خواهد پول بیشتری را از بازیکنان بیرون بکشد. Need for Speed Heat روز 8 نوامبر عرضه خواهد شد و قطعا تا آن موقع اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟ آیا لوت باکس ها آزار دهنده هستند؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.