Death-Stranding-Commercial
یحیی رحیمی

تحسین بازی Death Stranding کوجیما توسط کارگردان فیلم Mad Max

یحیی رحیمی 4 آبان 1398 بدون دیدگاه
667 بازدید

می دانیم که حالا مدیاها نسخه هایی از بازی Death Stranding را برای بررسی و نقد در دست دارند و تنها ما هستیم که اطلاع زیادی از بازی جدید کوجیما نداریم. به نظر می رسد که یکی از شاخص ترین کارگردان های سینما، جورج میلر، نیز نگاهی به این بازی انداخته است و حالا آن را تحسین کرده است. میلر به دلیل کارگردانی فیلم هایی شاخصی مانند Mad Max: Fury Road و Happy Feet شهرت زیادی پیدا کرده است.

کوجیما در توییت جدید خود ویدیویی از جورج میلر را به نمایش گذاشته است. میلر در این ویدیو در حال تماشای Death Stranding دیده می شود و همچنین نظر خود را در مورد آن بیان می کند و بازی را فوق العاده می خواند. او گفته است که توانایی به کار رفته در بازی را در فیلم سازهای بزرگ می بیند. او در کار جدید کوجیما تمامی زبان های بصری و تصویر برداری فوق العاده را می بیند.

ممکن است شما خبر نداشته باشید اما کوجیما یکی از طرفداران پر و پا قرص فیلم های سینمایی است. او بارها گفته است که آنقدر فیلم تماشا کرده است تا یاد گرفته است چطور باید فیلم بسازد. این موضوع را می توان به صورت کامل در Metal Gear Solid V درک کرد که او صحنه های سینمایی عجیبی خلق کرده است اما Death Stranding دنیایی کاملا جدا از چیزی است که همه فکر می کنند.

این بازی همچنین شخصیت ها و بازیگرهای مطرحی را به سمت خود کشیده است و تحسین همگان را به دنبال داشته است. برای نمونه دیروز اعلام شد که Conan O’Brein نیز در بازی حضور دارد و حالا که جورج میلر از کیفیت Death Stranding صحبت کرده است، شخصا نمی توانم تا زمان عرضه بازی صبر کنم. همان طور که خبر دارید، این بازی روز 8 نوامبر 2019 به صورت اختصاصی برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد، پیش خرید بازی نیز در جریان است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.