Darksiders-Genesis
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Darksiders Genesis مشخص شد

یحیی رحیمی 2 آبان 1398 بدون دیدگاه
1,004 بازدید

بازی Darksiders Genesis نزدیک به کنفرانس E3 2019 معرفی شد. THQ Nordic آن زمان بازی را به عنوان یک اسپین آف جذاب معرفی کرد که البته هیچ گونه تاریخ انتشاری برای آن در نظر گرفته نشده بود. حالا تاریخ انتشار بازی مشخص شده است و البته باید دقت کنید که نسخه های مختلف بازی دارای تاریخ های عرضه متفاوتی خواهند بود.

ابتدا قرار بود که بازی Darksiders Genesis در سال 2019 روی پلتفرم های مختلف عرضه شود. هنوز هم سال 2019 در نظر گرفته شده است اما تنها PC و Stadia امسال بازی را دریافت خواهند کرد. گفته شده است که بازی Darksiders Genesis روز 5 دسامبر میلادی روی این دو پلتفرم عرضه خواهد شد. اگر از کاربران کنسول هستید نیز باید گفت که به این زودی ها قرار نیست بازی را دریافت کنید.

گفتنی است که کاربران PS4، Xbox One و Nintendo Switch روز 14 فوریه 2020 بازی جدید را دریافت می کنند. در کنار تاریخ عرضه بازی، یک تریلر جدید نیز منتشر شده است که البته تریلر چندان گیم پلی خاصی را روایت نمی کند بلکه بیشتر روی برخوردهای دو شخصیت Horseman Strife و Malgrosn the Dfiler تاکید می کند. برخورد میان این دو نیز البته چندان خوب تمام نمی شود و در آخر می بینم که جنگ بسیار بزرگی در گرفته است و فرصت برای نبرد جدیدی پیش آمده است.

اگر از رویکرد جدید بازی Darksiders Genesis خوشتان نمی آید، نگران نباشید زیرا که این تنها یک اسپین آف از سری اصلی خواهد بود و البته افرادی که این بازی را نیز تجربه کرده اند، حسابی از آن تعریف کرده اند حتی اگر شما از بازی Darksiders III نا امید شده اید، قطعا از Darksiders Genesis خوشتان خواهد آمد و بازی دقیقا به ریشه های خود بازگشته است. با این حساب روز 5 دسامبر 2019 را فراموش نکنید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.