بازی Embracer Group (امبریسر گروپ)
علیرضا نظری

Embracer Group تا آوریل 2026 تعداد 19 بازی AAA منتشر می‌کند

علیرضا نظری 1 اسفند 1401 بدون دیدگاه
171 بازدید

شرکت Embracer Group (امبریسر گروپ) در آخرین گزارش‌های مالی خود، جزئیاتی از روند انتشار بازی های این شرکت در آینده ارائه داده است. به طور کلی، این شرکت 31 بازی تراز اول در استودیوهای مختلف در دست توسعه دارد که از این تعداد، در نهایت 19 بازی قرار است تا 31 مارس 2026 (11 فروردین 1405) منتشر شوند.

شرکت Embracer Group که قبلا با نام THQ Nordic شناخته می‌شد، در حال حاظر به یکی از بزرگترین و پرکارترین ناشران بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. طبق جدیدترین گزارش‌ها، این شرکت 8.2 میلیارد کرون (حدودا 788 میلیون دلار) در توسعه بازی‌های AAA سرمایه گذاری کرده است و در حال حاضر بیش از 30 مورد از آن‌ها را در دست تولید دارد. Embracer Group در آخرین گزارش مالی خود، جزئیات بیشتری را در مورد اینکه دقیقا چه تعداد پروژه در حال حاضر در دست توسعه هستند و چه زمانی قرار است عرضه شوند، ارائه کرد.

Embracer Group در مجموع تعداد 31 بازی AAA در حال توسعه دارد که می‌خواهد تا پایان سال مالی 2027/2028 (31 مارس 2028) آن‌ها را منتشر کند. از این میان می‌توان به پنج بازی توسعه‌یافته توسط استودیوهای Crystal Dynamics و Eidos Montreal، شش مورد توسط Plaion، هشت مورد در Gearbox Entertainment، یک بازی در THQ Nordic و 11 مورد توسط Saber Interactive اشاره کرد. همچنین تعدادی از آثار  توسط استودیو Embracer در حال توسعه هستند.

از تعداد 31 بازی مذکور، امبریسر گروپ قصد دارد 19 بازی را تا پایان سال مالی 2025/2026 (31 مارس 2026) منتشر کند. علاوه بر این، Embracer از سال مالی 2024/2025، تعداد هفت یا هشت بازی AAA را برای انتشار در هر سال مالی برنامه‌ریزی کرده است. لازم به ذکر است، این شرکت امسال چندین بازی از جمله Warhammer 40000 ،Space Marine II ،Payday 3 ،Homeworld 3 ،Remant 2 ،Dead Island 2 و غیره را منتشر خواهد کرد.

بازی Embracer Group (امبریسر گروپ)

سرمایه‌گذاری‌های Embracer Group در ساخت بازی

طبق گفته‌های امبریسر گروپ، آن‌ها بیش از 8 میلیارد کرون سوئدی در این پروژه‌ها سرمایه گذاری کرده اند که به طور کلی تقریبا 788 میلیون دلار و حدود 25 میلیون دلار برای هر بازی است. به عنوان مثال، بازی Control از استودیو رمدی، بودجه‌ای معادل 30 میلیون دلار در بر داشت، در حالی که بازی Shadow of the Tomb Raider از استودیو کریستال داینامیک، بین 75 تا 100 میلیون دلار هزینه داشت. البته، هر بازی از بودجه یکسانی برخوردار نیست، اما به جرات می‌توان گفت که هر کدام از پروژه‌های امبریسر گروپ، به بودجه بسیار چشمیگری برای ساخت نیاز خواهند داشت. گفتنی است، Embracer همچنین در جریان گزارش مالی خود، به همکاری با آمازون برای توسعه اثر جدید Tomb Raider اشاره کرده است که با انتشار اطلاعات بیشتر در این باره، حتما آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.