Fortnite
یحیی رحیمی

Fortnite Chapter 2 نقشه ای جدید به همراه قابلیت ماهی گیری و شناکردن عرضه می شود

یحیی رحیمی 25 مهر 1398 بدون دیدگاه
704 بازدید

چند روز پیش خبر از تبدیل شدن بازی Fortnite به یک سیاه چاله عظیم دادیم و تمام بازی برای مدت زیادی غیرقابل دسترسی بود. این در ادامه پایان فصل 10 بازی بود که یک سیارک به جزیره برخورد کرد و همه چیز از بین رفت. حالا بازیکنان می توانند آپدیت جدید بازی را دریافت کنند. Epic Games امروز جزئیاتی از فصل دوم بازی منتشر کرده است و به نظر این آغاز کاملا جدیدی برای Fortnite است.

اولین تغییر بزرگی که همه فکرش را می کردند، اضافه شدن یک نقشه کاملا جدید است. این نقشه دارای 13 منطقه است و از یک سری جزایر کوچک متصل به هم تشکیل شده است و همچنین به بازیکنان قابلیت تمرکز روی آب را می دهد. برای نمونه می توانید در بازی شنا کنید و همچنین به ماهی گیری بپردازید و در کنار آن نیز به پیدا کردن آیتم های غرق شده و حتی کشتی های دزدان دریایی بپردازید. علاوه بر آن‌ها می توانید هم تیمی زخمی خود را روی دوش بگذارید و آن را به منطقه امنی هدایت کنید. همچنین از فاصله دور نیز به وسیله Bandage Bazooka، هم تیمی خود را هیل دهید.

اگر به کاور گرفتن در Fortnite علاقه مند هستید باید بگوییم که در آپدیت جدید می توانید در زیرزمین خودتان را پنهان کنید و همچنین بشکه ها و تانکرهای گاز و نفت را با رگبار گلوله منفجر کنید و به آسمان بفرستید. سیستم ارتقای سلاح های جدید نیز به کار گرفته شده است و با پیدا کردن موردنیازهای سلاح، می توانید هر آن تفنگ خود را ارتقا دهید و با قدرت بیشتری وارد میدان شوید.

سیستم جدیدی برای افزایش سطح بازیکنان نیز در نظر گرفته شده است و به نظر بالابردن سطح آسان تر شده است. برای افرادی که چالش های درون بازی را نیز به پایان می رسانند، یک سری مدال های خاصی در نظر گرفته شده اند و قرار نیست دست خالی برگردید. قیمت بتل پس بازی نیز 950 سکه درون بازی خواهد بود که البته با تجربه خود بازی، می توانید بیش از 1500 V-Bucks به دست آورید.

Fortnite دیگر در حالت سیاه چاله قرار ندارد و می توانید فصل جدید را همین حالا بازی کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.