راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل ششم - هفته‌ی سوم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل ششم – هفته‌ی سوم

کیوان آمیرزاده 23 مهر 1397 1 دیدگاه
1,907 بازدید

چالش‌های هفته‌ی سوم فصل ششم بازی Fortnite در دسترس کاربران قرار گرفت که در این مقاله قصد داریم تا به شما برای کامل کردن سریع‌تر این چالش‌ها، کمک کنیم.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- یک هم‌تیمی را در 5 بازی مختلف Revive کنید.

سراغ مود 50vs50 بروید و به خط مقدم بازی بروید! دقت کنید که زنده کردن 5 بازیکن در یک بازی این چالش را کامل نمی‌کند و شما باید در 5 بازی متفاوت یک بازیکن را زنده کنید. در مود Squad معمولاً تمام تیم هم‌زمان کشته می‌شوند و کمتر فرصت زنده کردن یارانتان وجود دارد که برای همین مود 50vs50 پیشنهاد داده شده است.

Fortnite Season 6

2- چالش‌های مرحله‌ای ( مرحله‌ی اول: باز کردن یک صندوق در Lonely Lodge).

هم‌زمان که در حال کامل کردن چالش اول هستید، می‌توانید چالش‌های مرحله‌ای بازی را نیز کامل کنید. با باز کردن یک صندوق، این چالش وارد مرحله‌ی بعدی می‌شود که البته در هر بازی تنها یک مرحله را می‌توان کامل کرد.

3- یک نفر را با تله بکشید.

این چالش شاید یکی از سخت‌ترین چالش‌های این هفته باشد! چالش‌های کشتن دشمنان با تله همیشه چالش زیادی را برای بازیکنان به وجود می‌آورد چراکه بازیکنان دیگر خیلی وقت است که دیگر حواسشان کاملاً به اطرافشان جمع شده است. شاید این چالش در این هفته کامل نشود اما صد در صد تا یکی دو هفته‌ی بعد قابل کامل کردن است. حواستان باشد که فقط به سراغ مود Solo بروید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- چالش‌های مرحله‌ای ( مرحله‌ی اول: از Risky Reels و Wailing Woods در یک بازی دیدن کنید).

این دو منطقه خیلی به هم نزدیک هستند و در مود 50vs50 به راحتی می‌توانید از هر دو منطقه به سرعت بازدید کنید. مراحل بعدی پس از کامل کردن این مرحله برای شما باز خواهند شد که چالش خیلی زیادی را برای شما به وجود نمی‌آورند. تمام چالش‌های مرحله‌ای در مود 50vs50 به راحتی کامل می‌شود.

5- در فاصله‌ی 15 متری یا بیشتر، به سمت یک بازیکن گوجه پرت کنید.

یکی از چالش‌های سرگرم‌کننده‌ی این هفته همین چالش است! فرض کنید در حال نشانه‌گیری دقیق به سمت دشمنان برای کشتن آن‌ها هستید و یارهای شما شروع به پرت کردن گوجه به سمت شما کنند. این اتفاقی است که در این هفته زیاد در حال دیدن آن هستیم که شاید راحت‌ترین راه برای کامل کردن چالش باشد. وقتی یار شما سرگرم تیراندازی یا نشانه‌گیری است، موقعیت گیری کنید و گوجه‌ای به سمت او پرتاب کنید.

Fortnite

6- چالش‌های زمانی را کامل کنید.

چالش‌های زمانی بار دیگر به بازی برگشته‌اند که مکان آن‌ها را می‌توانید بر روی عکس مشاهده کنید. بعد از چند بار شکست خوردن، به راحتی می‌توانید چالش‌ها را کامل کنید که البته برخی از آن‌ها نیازمند دقت نسبتاً بالایی است.

7- حداقل یک دشمن را در ده بازی مختلف بکشید.

این چالش را به‌سرعت نمی‌توان تمام کرد اما نیاز به تلاش خاصی هم ندارد. به‌صورت عادی بازی کنید و طی 10 الی 15 بازی می‌توانید این چالش را کامل کنید. دقت کنید که تنها کشتن یک نفر برای پیش بردن این چالش لازم است و کشتن بازیکنان اضافه‌تر در یک بازی، تأثیری بر روی این چالش ندارد.

Fortniteدر نهایت نوبت به ستاره‌ی مخفی این هفته می‌رسد که در شمال شرقی Wailing Woods بر روی سقف یک خانه قرار دارد. مکان این ستاره بر روی عکس به وضوح قابل مشاهده است.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    mohammad

    مهمان

    سلام سوال داشتم که آیا pubg چیزی به نام فصل که برای fortnite وجود داره نداره؟ و من اگه بخوام فورنایت ذو شروع کنم یعنی فصل 1 میشم یا اصلا این فصل ها چیه آن؟

    پاسخ دهید